Pazartesi, Ocak 10, 2011

Maaşımı Türk Hava Yollarından alıyorum..benden nefret ediyorlar.

Sanırsınız Türk Hava Yollarından ben maaş alıyorum.

Bir acaip sinirliyim.

Geçen hafta mini boyu da dahil ettiğimiz bir rezervasyon yaptırmıştım, satın alma opsiyonu da 14 ocak, daha dört gün var dört...sayı ile 4..bugün aradım oğlanla alakalı bir iş için rezervasyonunuz iptal edilmiş dediler..hönk dedim..iptal ettiğiniz bilet sahibinin bundan haberi var mı dedim, ki o ben oluyorum...evet dediler..çüş dedim. Yeniden rezervasyon yapalım dediler, yaptılar aradan 400, yazı ile dört yüz Türk lirası geçirdiler..şikayetçiyim bu geçirmeden dedim..şu bu bu telefonu arayın dediler...aradım, telefonu açan arkadaş maaşını THYden almıyor, sanırsınız ben alıyorum..öf..pöff..ıh..pıh...aaa onu da şikayet edebileceğim bir mercii var mı acaba?

Bu arada elimde yazılı emailler smsler var, artık olmayan biletimi alabileceğim günü yazı ile yazan..amma velakin onlar ses kayıtları dinleyeceklermiş...

They Hate You..gerçek, bunu bugüne dek hemen hemen her uçuşta yaşadım, gelgelelim gideceğim destinasyonlara direkt uçuş yapan tek havayolu bu bizden nefret edenler..

Şikayetlerimi yaptım bana geri dönmelerini bekliyorum ama hiç umudum yok hani..

EY THY..eğer googlellatıyosan kendini ve bu postu okuyorsan şikayetçiyim..çok hemde..


Kendimi şu sakızlara boğasım var..

Hiç yorum yok: