Cuma, Ocak 07, 2011

Eleman..sermayenin karı..annelik..bezler..


Eleman aranıyor postuma o kadar içten mailler geldi ki, ben bakayım, annem baksın, üniversiteye giderken boş zamanlarımda geleyim, bir o kadar minnettar oldum ki şu tek başıma mırıldanıyorum zannediğim bloğun varlığına.

Tek başıma mırıldanmıyormuşum hahahyt...

Sevgili Zehra'nın ön ayak olmasıyla ablamız işe başladı, neredeyse bir ay olacak, şimdilik herşey yolunda, ablamızın bizim kurallarımızı isteklerimizi öğrenmesi, bizim onun huyunu suyunu öğrenmemiz elbette biraz zaman alacaktır ama asgari müşterekte memnunuz halimizden.

Bugün birde babamdan duyduğum bir lafı yazman istedim. "Torunlar sermayenin karıdır "dedi, nasıl dedik, cocuklarımız sermayelerimizdir bizim dedi, ama torunlar o sermayenin karı olunca yemede yanında yat dedi, o kadar sevilirler o yüzden dedi...düşündüm, ne doğru dedim, ben sermayenin karını görebilir miyim diye kısa hesap yaptım, kaldırdım attım sonra hesap makinemi..

PS- Sinan ve Onur'un güzel anneleri, koliler ancak bugün yola cıkmış, ETA ları ise pazartesi gibi görünüyor.

PS2- Bugün ilk kez anne oldum ben, mini boy yataktan düştü..içim hala parca parça, hem gülüyorum hem içim eziliyor, o yerde yatarken sırt üstü kocaman açılmış şaşkın gözlere gülüyorum...dudağına takılmış çığlığa ağlıyorum...



Sevgili ve ben..hala aşık.

Hiç yorum yok: