Salı, Ocak 11, 2011

Bir öneri.

Biz Aliş'te katı yiyeceklere geçtiğimizde şu blenderdan yemekleri geçiririp bebeğe karman çorman, karışık tatlı yemek yediren anne formatında olmadığımdan nasıl yapabiliriz diye araştırdım soruşturdum. Ve bana mucize gibi gelen Wean machine'ni yine sevgili Ozan sayesinde satın aldım.

Aslında son derece basit ama pratik bir alet, hemde yanımda heryere götürebiliyorum. Annemim sarımsak ezeceğinin iricesi, tabak olarak kullanılabiliyor ve aynı zamanda kaşıyı ve kapağı var. Veeee yemekleri, sümük olarak çıkarmıyor, hafif taneli, bebeğin ağız tadına uygun ve ileriki beslenmesine destek bir alet..

Kullandığım için şiddetle öneririm.
..ve elbette bu ürün Türkiyede halen nadir olan BPA'den arınmış.


PS- Aliş'te belirli sebzeleri karıştırmadan blenderı elbette denedik ve itiraz etti, Wean machineden gecen herşeyi ise afiyetle yiyor.

Yayaya şaşaşa Wean Machine çok yaşa!

Hiç yorum yok: