Çarşamba, Ocak 12, 2011

Ne olacak güzel memleketimin hali?

Türbanla başlayan, bizleri siz biz noktasına getiren tartışmalara bir yenisi eklenmişti, şiddetle karşı çıktığımız. Sigara yasağı. Ben sonradan bırakan ve hala içmeyen biri olarak ve delice rahatsız olmakla beraber şiddetle karşı çıkmıştım, bu yasaklar birbirinin takipcisidir, biriyle başlar biniyle devam eder diye, ve dediklerimiz bir bir olmaya başladı, önce eğlence yerlerinin yüksek desibelleri mevzu oldu, çat yasak, ama ezanın kulak tırmalayan sesine(*) yasak yok. Daha sonra yol kenarında kamuya acık alanda içki yasaklandı. ARtık kır düğününde limonata içer muradınıza erersiniz.

Bakalım Yetmez ama Evetcilerin kendi hayatlarına, yaşam tarzlarına da el uzatılmaya başlanınca keyifleri hala tıkırında olacak mı?

En son duyduğum ise beni dehşete düşürdü, okulda kız öğrencilerle erkek öğrenciler maazalah birbirlerine yaklaşmasın diye 45 santim limiti konmuş..Sanırsınız hepimizi leylekler getirdi, öyle bir hava.

Tövbe tövbe..sevinmek için hiç birşey kalmadı canım ülkemde..öyle bir sabah işte...



)*) desibeli pervasızca 90ın üzerinde olanları kasdediyorum,,yoksa gecenin derinliklerinden huşu içinde duyduğum ezan sesine hiç bir itirazım yok benim.

Hiç yorum yok: