Pazar, Kasım 14, 2010

Yenilikler!

Yenilik yaptım, çok uzundur kullandığım blogumun görüntüsünü değiştirdim. Ben pek beğendim, siyahları ve grileri çok severim, hem bir temizlik, hem bir rahatlık, hemde bir yenilik oldu. Bak bak aynı sayfa bazen içim sıkılıyor hani hahahyt!

İlk blog yazmaya başladığımda, resim nasıl ekleyeceğim, nasıl post yazabilirim peşindeyken templatelerle hiç ilgilenmemiştim, gel zaman git zaman, bloggerın her bir köşesini öğrendim, öğrendim derken, kendim template yapıp koymuyorum elbet, ne öle bir zamanım ne de sabrım var, belki evimin kadını olursam birgün bu tür mesailerle zaman geçiririm, evlerinin kadınları alınmasın elbet!

Biz Toronto'dayız cekirdek aile olarak, bayramı da birleştirip hem iş hemde eğlence tatili yaptık kendimize.

Biraz tatil notları yapacağım kişisel tarihime.

Toronto'da dikkatimi çeken bir sürü özgürlüğün yanı sıra, inanç özgürlüğü bunların en ağır basanı. Çeşitli kültürlerden insanlar olduğu için etnikte bir çok ayrı tavrı içinde barındırıyor ülke, ve dolayısı ile de bir çok dini. Gecen yolda yürürken elimize birşeyler tutuşturdular, baktım Scientology'nin yaptığı bir test, bizde olsa olsa topa tutarlar o binayı, ya islam ya hiç birşey diye. Sinegog bombalamış milletiz biz, ne scientologysi!

İnanç bununla sınırlı değil, heryerde bedava kuran, islamla tanışın, incili okudunuz mu? Hare Krişnaya katılır mısınız? Gercek demokrasi bu olsa gerek dedirten bir tavır, zira bizim ülkede kişisel özgürlükler artık başka şekillerde ifade edildiğinden ve bizlere zorla kabul ettirilmeye çalışıldığından unutmuşuz biz demokrasiyi.

Kısacası biz ne zaman adam oluruz?

God is too big to fit in one religion! yani tanrı tek bir dine sığamayacak kadar büyüktür cümlesine gönülden inandığımız zaman.



Bizim evden muhteşem bir görüntü.