Salı, Kasım 16, 2010

Yine kumaş bez! Taa buralardan.

Aliş gelmeye karar vermeden çok önce ben kumaş bez kullanma kararı almıştım, ve nitekim Aliş gelmeden Alişin poposu için babynap'ten tüm siparişlerimi vermiş, hazır ve de nazır Aliş'i beklemeye başlamıştım, hedef, doğanın dengesi, çevreye katkı, tüketim toplumu olmaktan uzaklaşmak, ve de en önemlisi kağıt bezlerin barındırdığı zehirli maddeleri bebeğin popo ve pipisinden uzak tutmaktı.

Aliş gelince 4.5 kilo olur olmaz başladık kumaş bezlere ve şiddetle tavsiye ettiğim hayatımın vazgeçilmesi oldular, benim de Aliş'in de.

Bu işe başlarken seyahatlerde yapamam heralde demiştim, sonradan kurutması olan her evde yapabilirim dedim, ama hala uzak mesafe yolculuklarda yapamam kanaatindeyim, aslında kanaatindeydim, zira bundan beş dakika önce okumuş olduğum bir web sayfası gözlerimin tam olarak yerinden pörtlemesine sebep oldu.

Şimdi biz Toronto'dayız, kumaş bez kullanımını araştırken denk geldim bu siteye, aman tanrım diye okuyorum, diyor ki, biz bebeğinizin bezlerini yıkarız, siz yeterki doğamıza sahip çıkın!

Almıyorsunuz diaperları, kiralıyorsunuz birde, işiniz bittimi de başkaları kullanıyor, bendeniz salak cennetkuşuda kumaş bezleri getirmedim, buralarda beceremem diye, millet atı almış üsküdarı geçmiş, bizse hala mehter marşındayız, 3 ileri bir geri!


Alişin şapkası H&M den 5.95'e, sahi H&M'in bebek kısmı nasıl bizde acaba? Hayatımda kendime birtek pırtı bulup alamadığım sefil H&M bebek konusunda benim gönlümü çoktan aldı! Ama kendime pırtı alabilir miyim o hala tartışılır..