Perşembe, Ekim 07, 2010

Öğretmenler bahçeyi kıraathaneye çevirdi!

Bizim evin karşı tarafında Yeşil Bahar İlöğretim Okulu var. Malum sigara içmek artık yasak, aslında okullarda içmek zaten yasak olmalıydı, ben bir eğitmene hiç yakıştıramıyorum sigara içmeyi, özellikle de cocuklarımıza örnek olmaları gerektiği düşünülürse.

Okulda sigara içmesi yasak olan öğretmenler bizim evin duvarının dibine tabureler atıyorlar, ellerinde sigara, abartmıyorum her teneffüs sigara içmeye geliyorlar, tüm izmaritlerini yerlere atıyorlar, bizim bahce de böylelikle leş oluyor, bu arada bizim evin duvarı okuldan görünmüyor zannedilmesin, kabak gibi ortadalar, yani öğrenciler de görebiliyorlar rahatlıkla, tüm mahalleli de görüyor zaten.

Ben kendi çocuğumun örnek aldığı insanın sigara içmesini istemiyorum, benim gibi düşünen insanların az olduğunu da sanmıyorum. Ben eskiden sigara içen bir bünye idim, hamile kalmaya karar verdiğimde cafe creme içmeye başladım, günde iki tane, eğer içki içiyorsam bazen buna bir iki daha eklenirdi..hamile olduğumu öğrendiğim gün onlarla da vedalaştım, hamileliğimde elbette hiç içmedim, süt verirken de içmiyorum ve artık içmeyeceğim. Kendi evimde kendi çocuğuma sigara dumanı solutmayacağım..gelenlerin de içmesine izin vermiyoruz, balkonlardan birini sigara balkonu yaptık, eziyet gibi bir balkon, şimdilik idare ediyor herkes hehehe.

Velhasıl ben prensipte öğretmenlerin okul saatleri içerisinde sigara içmelerini kabul edilir görmüyorum, öğrencilerinin olmadığı durumarda elbette içebilirler ama öğrencinin gözüne soka soka, hele de bizim bahçeyi kıraathaneye çevirmelerine inanamıyorum. Sevgili okul yönetimine mail attı, elbette yanıt yok, değişiklik olmazsa bu iş milli eğitime kadar gider..merak edenlere:Elbette kendileri nazikçe uyarıldı, içmeyiniz, madem içiyorsunuz etrafı kirletmeyiniz! ama nafile...