Cuma, Ekim 08, 2010

Akıllı alişverişe dair notlar III

Daha öncede yazmıştım, alışveriş yaparken takipci olalım, aynı ürünlere servet ödemeyelim, paramız cebimizde kalsın diye.

Bugüne dek alışveriş yapamadığım bir site vardı, ancak takip ettiğim, takip ettikce amamnın ne kazıklanmışım ben dediğim bir site, unnado , Aliş gelmeden hemen herşeyi aldığımdan işimi şansa bırakmamıştım, şimdi öğrendiğime göre zaten site de Aliş geldikten sonra açılmış..oh be hehehe...

Kapbula'yı Kiki'nin oğlana getirdiği enfes tulumla keşfettim, geçenlerde baktım ki unnadoda satılıyor, hop hemen Aliş boyların hepsinden bacaklı, kollu, ayaklı uyku tulumlarını sipariş ediverdim..elbette yine param cebimde kalarak..bizim oğlan bir mutlu ki kapbulalarla...



Şimdi bu bacaklar görülüpte dalınmaz mı? ben daldım..ehehehe..

Ha neden kapbula dersenzi, çünkü organik..çünkü zararsız..çünkü ipeeeek gibi..