Salı, Ekim 05, 2010

Aşk dediğin laf mıdır?

Aliş geldiğinden beri daha bir aşığım..daha bir seviyorum..ben uyurken Aliş'in sütünü ısıtmasını..ben uyanmadan sütünü vermesini..poposunu temizlemesini...koltukta sızıp kalan bünyenin üzerine battaniye örtüp koltukta ben uyurken yan koltuktan ayrılmamasını..bensiz yatağa hiç gitmemesini..gözümü her açtığımda gözlerimi yakalamasını..cok yorgun olduğumda masaj yapmasını..kendi üstü açık bile kalsa yorganla beni sıkı sıkı örtmesini..uyurken hala ve mutlaka sarılmasını...seviyorum...sabah benden erken cıkarsa eğer mektup yazmasını..sabah benden erken uyanırsa Aliş'i alıp ben biraz daha uyuyayım diye balkonda oturmalarını çok seviyorum..

Hayatımındaki en doğru şeylerden biri bu adamdan bu dünyayaya bir adam daha getirmek oldu...şimdi ikisine de aşığım..ama itiraf edeyim büyük olan adama küçükten biraz daha fazla aşığım..



PS- Herkese inat ... (yazı ile üç nokta) koymayı seviyorum, uzun birer es gibi benim için.