Salı, Ağustos 17, 2010

Yeteneksizim...

Noni bana gecen haftalarda bir paket gönderdi...arsız olduğumdan bana da banada dememden bıktığından..ben cekilişlere katılmaya devam ettim tabi ve bingo....bu ayın enfes hediyesi evde duruyor...mutfak camının içinde...hiç bir zaman elimden böyle şeyler gelmemiştir...Nonin yaptıklarını görünce dibim düşüyor mesela....

Birde Meripoint var..bloğuna koymuş koymuş...hepsinden alasım var..tırtıldan..davuktan...filden..stokta kalmamış diyor....hadi Ilkay yapta alayım dedim...bekliyorum...Alişin odasındaki rafları boş tuttum...

Bayılıyorum böyle yeteneklere ben..gecen gece bizim evde müzik yapılırken ah dedim bende bir şey calsam yahu..bir ara davul dersi almaya kalkmıştım yalan oldu...evde bir yumurta var..ancak onu çalıyorum..onda da ritim duygum gelişmediğinden bi halta benzemiyor..herkes elimden almaya kalkıyor...örgü falan zaten nakız...hadi o olmadı dikiş..ı-ıh..galiba sadece iş kadını olarak fena sayılmam..başkaca hiç bir maharetim yok benim....neyse bu kadar ağlamak yeter..içimi döktüm bitti...

Hamilelik şahane devam ediyor..30.haftadayım...bugün yapmam gereken işlerden biri doğuma giderken haber verilecekler listesini yapıp evin kapısına yapıştırmak...zira rüyamda gördüm o kadar acele gittik ki kimseye haber verememişiz...sonu da çok fena oldu rüyanın...sanırım hamileliğin sonlarında bu türden popo açıkta kalmış rüyalar görmek çok normal...

Dr. Browns BPA free biberon siparişi tamam..mam marka dünyanın en komik emzik siparişleri verildi..yoldalar...kumaş bambu bezler alındı yoldalar..cevreye benden küçük bir katkı..kağıt beze hayır kampanyası..zaten de bezsiz büyütücem ya hesapca..bunları önlem olarak alıyorum hehehe..

Valizimi hazırladım..içinde şahane pijamalarım..birkınstük terliklerim..kalpli..Aliş sevgiyle gelsin diye..Alişe kıyafetler ve göğüs ucu kremi hehehe...küçük bir şişe şampanya ve plastik şampanya kadehleri...sevgili ile içebilelim diye...misafirlere ayrıca şampanya ve viski ikramı olacaktır..endişeye gerek yoktur...bunlar asla yeterli olmayacak değil mi?



Hamilelik Halleri isimli çalışmamın Sed versiyonu...bir kere de yüzüm göründü ya çok şükür...

Hiç yorum yok: