Salı, Ağustos 17, 2010

Doğumgünü...Bursa..valiz...

Haftasonu artık en küçükten ortancaya terfi eden Alaç'ın doğumgünü idi..Num Num'a yemeğe götürdük...keyifli sohbetler ettik..şöyle bir baktık ki bayağı da bir büyümüş...genç bir kız olmuş..merakla kardeşini bekleyen..İyi ki doğdun Alaç..iyi ki varsın....Aşağıdaki Fotoğraf Alaç ve sevgili....



Bu arada Avatarı seyrettim ben sonunda ...3 saatlik eziyetti benim için...3 saat olmak için yeterince dolu değildi gibime geldi...şişirilmiş bir filmdi sanki...animasyonlara hayran kalmadığım gibi..yaratıkları da son derece çirkin buldum ben...büyük kısmında uyuduğumdan da olabilir elbette...ama sonuc ...boşuna geçirdiğim 3 saat...

Bu arada Aliş çıkacağı ilk seyahate benim valizime ataş olmasın diye ona daha önce yurt dışında görüp aceleden koşarken alamadığımız bir valiz aldım...kendi şahsi valizi...akşama sevgili ile içine ilk seyahatinin malzemelerini koyacağız...biz bayıldık valizlere..eğer seyahat eden bir aile iseniz ve cocuğun eşyalarından kendi valizinizde yer kalmadığını düşünüyorsanız...üstelikte kendi valizini kendi taşısın diyorsanız hemen alın derim...şuradan...




Çok yorulursa üzerine oturuyor ve siz cekiyorsunuz.....

Ha birde bu arada haftasonu hızlı bir Bursa seyahatimiz oldu...annem ve babamı kapıp getirdiğimiz...hem erkenden aldığımız Alişin bakıcısına yol yordam göstersin..hem de bol bol hasret giderip öpüşüp kokuşalım diye...


Ve son olarak "Hamilelik Halleri" isimli çalışmamdan nadide bir örnek..bayağı bir göbekli insan oldum artık...Alişin tekmeleri gözle görülür..benim hoplamaların da kahkahalara şayan oldu...

Hiç yorum yok: