Salı, Ağustos 17, 2010

Şen şakrak...ve aşık....

Şen şakrağım bu sabah...uyandığımda yatakta yalnızdım..hiç alışık değilim...içeriden kızarmış ekmek kokusu geliyordu...fırladım mutfağa gittim...her gördüğümde aşkımdan gözüm dolan adam kahvaltı hazırlıyordu..çok şıktı...robe de chamberını giymiş..ciddiyetle zencefil kesiyordu..beni görünce gözü ışıldadı...sanki aylardır görüşmüyor gibi sarıldık..öylece durduk..hoş göbekten tamda sarılamıyoruz ya hahahyt...

Ben bu ev hallerini çok seviyorum...karşılıklı kahvaltılarımız sohbetlerimizi...aydınlanmış yolculuğumuzu..bu aralar daha da bir heyecanlıyım bu yolculuğa yeni de bir ruh katılacağı için..bizi seçtiği için..meraklıyım..televizyonun içini acıp bakmak isteyen bir çocuk gibiyim...ama daha zamanı var diyorum...bekliyorum..bekliyoruz...



"Hamilelik Halleri" isimli çalışmamdan..

PS1-Asıl bu hafta bir çalışma yapılacak..çok heyecanlıyım...
PS2-Süper düper bir hafta sonu hepimize...

Hiç yorum yok: