Salı, Ağustos 17, 2010

Defdef Defineleri...

Gecen gecelerden birinde Defdeflere gittik..Defdef Definelerini toparlamaya..Aliş Panayırına katmaya...Defdef'den birer parcada Aliş'te olsun..hem dostlarla olalım hem de keyif olsun diye...


Daha nasıl oynanacağını bilmiyorum ama el kitapları her saat telefonun diğer ucunda..burda olmayan birde dönence var..yatağa kurulacak..pek şenlikli..


Mutfaktezgahında yerini alanlar...

Gülüşüp itişmekten almayı unuttuklarımız da var...varsın bir dahaki şenlikte alırız diye kikirdeştiğimiz...


Ve nihayet "Ofis halleri" isimli çalışmamdan...Defdef'in definesini patlattığım yetmediği gibi..annesininkilerden de uzak duramadım elbette..ve bana soracak olursanız gecenin en şahane araklaması bu bir çift muhteşem ötesi IClerdir...

Hep diyorum ve demekten hiç sıkılmayacağım ama iyiki varsın blog..bize bizim gibi dostlar edindirdiğin..karşılıksız koşulsuz bir alışverişin içine soktuğun..sorgusuz sualsiz bir dostluk verdiğin için...Telefon saçın deli annesi..seni çok seviyorum...

Hiç yorum yok: