Salı, Ağustos 17, 2010

Biraz da bilenine bırakmak gerek....

Hamileliğin projeye dönüştürüldüğü bir dönemde hamileyim ben...ama biraz uzak durmaya calışıyorum herşeyden..kitaplardan..hafta hafta durumu anlatan sitelerden..ne olacağını merak etmiyorum..dünyanın en şahane mucizesinin beni beklediğini biliyorum...ve bu zamanlarımı en şen şekilde geçirdiğime de inanıyorum...sayısız normal doğum videosu izledim..ne şahane..bakalım becerebilecek miyim diyerek..

Velhasıl...amnio sentez...ikili tarama testi..üzerine detaylı ultrason..Türkiyenin bu konudaki en iyi doktoru gerek yok dedi..bu test hamilelikte düşük oranını ciddi boyutta etkiler dedi..hamileliğin bütünlüğü bozmayalım dedi..kendi jinekoloğum ise vesveseli anne babalar değilsiniz dedi..bir down sendromlu bebeği bulabilmek için 7-8 bebek öldürüyoruz dedi...en başta şiddetle evet yaptırırım diyen biz...tüm bu doktorlardan daha iyi biz mi bileceğiz dedik ve gectik gittik o dönemi...babannem yaptırmış mıdır dedim? Hahayt diye gülerek...diyeceğim şudur ki biraz da bilenine bırakmak gerek..oluruna değil ama bilenine..dünyanın ilk hamilesi ben değilim zira...milyonlarca yıldır milyonlarca kadın 9 ay 10 gün süren hamilelikler geciriyorlar ve milyonlarca bebek hayata merhaba diyor..

Biraz rahat olmak gerek belki de...biraz hayatla uyumlu..hamilelikte keyifli..huzurlu...



Resmin konuyla ilgisi yoktur..hristiyan dostlara "Merry Christmas"..

Hiç yorum yok: