Salı, Ağustos 17, 2010

Gelecek olan....

Sevgili yazmış..heyecan var tabi diye...var tabi..olmaz olur mu?..son iki haftaya girdiğimiz şu günlerde tatlı bir telaş var ikimizde de..uykusuz geceler ve ağlamalardan ziyade merak var..heyecan var..acaba nasıl bir ruh gelecek aramıza..kim seçti bizi bakalım diye...yaratılış mucizesinin ele gelecek...gözle görülecek olan halinin heyecanı var..9 ay 10 günlük eğlenceli vaktin sonunun gelinmesinin birazda hüznüyle karışık...ama şenlikli bir telaş var içimizde...İki kişilik hayatımızın üç kişiye dönüşmesinin heyecanı var...seyahatlerimizi nasıl organize ederizi bile konuşuyoruz...belki seyahati gözümüz görmeyecek olmasına rağmen...hayallerimiz büyük...

Ben karnıyla konuşan anne adaylarından olamadım...sabah konuştuk bir dostla..güzel haberler verirken içimi pırpır eden...oldu mu sende dedi...olmadı...ulvi annelik güdülerim henüz bünyeme giremedi benim..ne Mozart dinletebildim..ne de konuşabildim...sevdiğimiz her müziği dinledi ama..jaz dinledi..rock dinledi...bizim en sevdiğimiz meyveleri yedi..ananası çukulata zannetti...ananasla şenlendi...göbeğime kulaklık takmadım ben..onun yerine hep düşündüm...hep iyi şeyler istedim onun için..hep güzellik..hep bilgelik..hep huzur istedim...hamileliğimiz son derece sakin ve keyifli gecti bu yüzdende..her fırsatta babasıyla sarıldık..öpüştük ki sevgimizi hissetsin..sevgiyle gelsin diye...etrafımızda hep sevdiğimiz dostlarımız ve şen kahkahalarımız vardı..bir kere bile üzülmedik..üzülecek şeyleri hep göz ardı ettik..sevinilecek..mutlu olunacaklara baktık..ve bilyorum Aliş tüm bunları biliyor..hissediyor...ve geldiğinde bizi artık o mutlu edecek..huzur verecek..keyif verecek...biz keyifle bekliyoruz bu yeni ruhu...telaşla ve heyecanla...



Hamilelik halleri isimli çalışmamdan artık son örnekler...

Hiç yorum yok: