Salı, Ağustos 17, 2010

Dün...

Dün enfes bir gündü..işten erken çıktım.çok önceden sözleştiğimiz bir dostun evine ziyarete..sümüklerimi çeke çeke...bebekleri varken de üstelik...ve laf aramızda ayakkabılarımla hehehe....

Canım Ilkay ile uzundur tanıyoruz birbirimizi...bloglardan..telefonlardan..Ozinin hamileliğinden..doğumundan...Meri'nin yuvasından...gözlüğünden...bir tek fiziksel olarak bilmiyorduk birbirimizi...cok mu önemliydi?..aslında hayır..ama hastanede meraba Ilkay ben..meraba Tanya ben...birde şu popomu kapayabilir misin epidural iğnemi göstermeyeyim dememek için toplaştım gittim....aman ne de iyi ettim...laf lafı actı..Ozi uykudan uyandı..yalayasım geldi o güzelliği...sümüklerden ötürü yalamadım...Mericim okuldaydı..onu göremedim..içim cızladı..ne de olsa ilk göz ağrımdı o benim...Bir dahaki sefere diye sözleştik..öpüştük..kucaklaştık...

Ayrılırken ordan dedim ki..çok değiliz belki..bir elin parmaklarını geçmeyiz ama sanki yıllardır birbirimizi tanıyormuşuzda blog sayesinde tekrar bir araya gelmişiz gibi hissediyorum ben..çok sevdim ben Ilkay'ı...Ozi'yi..evdeki huzuru ve rahatlığı..ALiş olsun Ilkaya bırakıcam hahahyt..Bakarsın di mi Ilkay?

Bu arada arsızlığım hat safhadaydı..onu da alim...bunu da ver..zaten bir önceki günkü çekimlerde elmoyu da kıskanmıştım diye...ganimetler aşağıda....bin yaşa Ilkay bin yaşa...





Dünkü Hamilelik halleri isimli çalışmamdan bir kare..bu çalışmanın çeşitli varyasyonları Ilkay'da mevcut hehehe.

Hiç yorum yok: