Salı, Ağustos 17, 2010

Eski dost..yeni baba...

Çok eskilerden bir dost..bir hayat arkadaşı geldi dün ofise..ziyarete...uzun bir zamanımızı beraber geçirdiğimiz...sonrasında yollarımızı ayırdığımızda dost kalmayı becerdiğimiz bir dost...iki kız bebeğini de almış...anneleri çalışırken öğlenleri yürüyüşe çıkartmak için işini gücünü bırakan bir baba...

Benim yıllardır bildiğim adam gitmiş..iki bebeği kolaylıkla idare eden..mamalarını veren gazlarını çıkartan...ve bunu sevgiyle yapan bir baba gelmiş...çok şaşırdım...istesen canımı veririm bunlar için dedi bana..gözleri sevgiyle ışıldayarak...olmadan anlaman çok zor da dedi...ikiz bebek arabasının altına koyduğu sadece 2 biberonla...delirmiş annelere taş çıkarırcasına..yağmurda..temiz hava alsınlar diye yürüyüşe çıkmış bir baba..çok eski bir dost...içimi öyle bir huzur kapladı ki "oh be dedim...bak böyle ebeveynler de varmış"...ebeveyn böyle olunca bebeklerde sakin..ikisi de hiç durmadan kikirdeştiler..gülüştüler...keyifle izledim..feyz aldım...merak edenlere bu arada sadece 5 aylıktı bebekler...



"Hamilelik Halleri" isimli çalışmamdan bir kare...

Hiç yorum yok: