Salı, Ağustos 17, 2010

Ropörtaj...hamilelik...karışık...

Canım Hande Gençosman sevgili ile ropörtaj yapmıştı geçenlerde..geçtiğimiz cumartesi yerel bir gazete olan Bursa Olay'ın Çekirge ekinde çıktı...benimde fotoğraflarımla hehehe...pek böbürlendim..gururlandım ben..hem 30 yıllık canım Hande ile...hemde sevgili ile...


Flaş patlamış olabilir ama idare edeceğiz...Fotoğraflara baktım da şöyle bir... hamile olduğum pek anlaşılmıyor da sanki hafif etine dolgun yada dün gece birayı fazla kaçırmış bir kadın görüntüsü var gibi...oysaki gerçek halim aşağıda..."Hamilelik Halleri" isimli çalışmamdan...



Hamilelikle ilgili kısa notlar:
32 haftadır göbeğimi büyütüyorum..cumartesi sevgili Taylan Kümeli'ye gittik..sonuclar şahane..aman dedi...buraya kadar geldik...toplamda 7.5 kg.aldık...ne olur ne olur annelerin..büyüklerin gazına gelip kendini hamur işine verme..allahtan annem de vardı yanımızda da..."ehem biz yarın çiğ börek yapacağız..iki tane yiyebilir mi cocuğum" diye sordu..Canım Taylan Kümeli'de "ah 3 tane yesin ama bol ayran ve domates salatalıkta verin yanında" dedi..böylelikle tüm hamilelik boyunca görüp göreceğim en leziz börekleri de lüpletmiş oldum hehehe...

Aliş bey cuma günü aylık kontrollerine gidecek...gelişimi normalden bir hafta önde gidiyordu..bakalım nerelere varacağız...popomuzu kaşıyoruz.

Valizim annemin de baskıları ile artık hazırlandı..baş malzeme şampanyanın yanına çorap..göğüs pedi..popo bezi de kondu hahahyt.....Alişin ki de hazır..bir tek sevgilininki kaldı...ona da sorsan ben iki pırtı alırım yanıma diyor...ama o heyecanla ne pılı ne pırtı bence...

Kapımızın arkasındaki liste tamam...doğuma giderken aranacaklar...en önce doktorumuz..ardından süpersonik fotoğrafcımız..ev ahalisi anne baba..abla..yeğen..tribunde yerini alacak olan eş dost...Şifaya rica ettim doğumhaneye bir tribün yapıverin biz 10 kişi kadar doğuma seyirci getiriyoruz diye...

Bugüne dek vücudumda bir şişkinlik olmamıştı..dün geceki turşuları yiyene dek...sabah bir kalktım..eller şiş...hmm dedik tuz iyi değil...zira hamile olduğumu öğrendiğim günden beri tuz hiç yemedim ben ve bunun cok faydasını gördüm...bugün bolbol su günü anlayacağınız...


Farkettim ki tüm hamileliğim boyunca bir yüzümün fotoğrafı yok...bugün çektim...en siyah saçlı halimle..ve 32 yeni dişli....

Hiç yorum yok: