Salı, Ağustos 17, 2010

Fotoğraflar..Yoga..Meditasyon..

7 subat 2010 tarihinde bizim küçük ashramımızda Pratyahara Meditasyon Çalışmaları başlayacak..4 hafta sürecek bu programın ayrıntılı bilgileri şurada...dersleri biricik Hocam vereceğinden..bende koca göbeğim ve Aliş işe tek bir çalışmayı kaçırmayacağım...tüm dostları bekleriz...













Aslında tüm fotoğrafları yayınlamak istiyorum..benim için büyük heyecandı..sevgi ile kamerasını eline almış şahane bir insan...ee benim içimde aşkla yapılmış bir Aliş..etrafta başka bir aşk böceği Defdef..değmeyin keyfimize...o kadar büyük keyif aldık..o kadar mutlu olduk ki..anlatılmaz...Tugbacım..sana nasıl teşekkür etsem ..ne desem az...iyi ki varsın...ve aşağıdaki fotoğrafta Special K'nın objektifinden süper trio...

*****ÇOK ÖNEMLİ NOT*****
Ben tüm bu asanaları çok uzun yıllardır yaptığımdan hamilelikte de yapabiliyorum..aramızda hamile varsa lütfen evde tek başına denemeye kalkmasın..mutlaka ama mutlaka bir hoca nezaretinde yapsın...zira sonuclar cok üzücü olabilir...

PS-Anatemada şöyle bir postum da var..konu pek heyecanlı...

Hiç yorum yok: