Pazar, Temmuz 25, 2010

Bizim evin askerleri..

Adaya gelirken Defdef'den içettiğim sterilizasyon makinesini hacmi sebebiyle getirmeyi unutmuşum, Aliş daha 45 günlüktü, doktorumuzu aradım, biberonları hergün kaynamış sudan gecirin dedi...neee her gün mü dedim, iki günde bire anlaştık. geçen günlerde o biberonların aldığımız gün kullandığımız renkte olmadıklarını hatırladım. Hadi dedim yeter bunları bulaşık makinesi atıyoruz..ve sonuç..calgonit reklamlarına bile çıkabilecek bir ışıltı..bir temizlik..öncesinde pis pismişiz yahu..yok makineler..yok kaynamış sular..oh mis gibi oldu biberonlar...mis..pek mutluyum.



Askerler yukarıda..bu evde benden çok en vazifeliler onlar..bendeniz de süt entegre tesisi olarak vazifeme devam ediyorum hahahyt..

PS-tekrar söylüyorum..yine söylüyorum siz siz olun bebeklerinize aldığınız tüm ürünleri BPA içermeyen alın..

PS-Aliş artık dönüyor..tarihe not...