Cumartesi, Temmuz 24, 2010

Aşktan gözüm kör oldu.

Hamileliğimin son zamanlarında başlayan aşkım hala bitmedi..mutfağa ne zaman girsem mutfak rafından çapkınca bana göz süzen nutella kavanozu..ah..işte...ben ki cukulatadan hayatta hazetmeyen , haribo delisi bünye..aklım fikrim o kavanozda...utanmasam semizotunun yanında yiyeceğim o kadar...

Geçen ofiste kızlara sordum nutella var değil mi diye..gözleri yuvalarından fırlayan Sed " ben hemen gidip alayım" dedi..yeni doğum yaptım ya herkes nazımı çekiyor hahahyt...allahtan iri boyunu almışta paylaşmaya gönlüm elveriyor..köşedeki esnaf lokantasından istediğimi tencere yemeklerinin yanına koydukları bir somun ekmeği yemek üzerine bitiriveriyoruz..bunca zamandır gayet düzenli giden beslenme hayatım bu aşk yüzünden altüst..bu aşk gözümü kör etti...hasret ve merakla bu aşkın bitmesini bekliyorum..gercekten..



Biricik sevgilim, sen şimdi bu postu bir heves açıp okuyacaksın, biliyorum ama çok üzgünüm hehehe.

PS- Bu blog bundan gayrı yorumlara kapanmıştır...önceki postlara yazılan yorumları yayınlamayı seçemediğimden onlarda görünmemektedir..becerebilsem ibreti alem için yayınlayacaktım..olmadı..neyse.. Memleketim insanı akım derken o kadar kolay b.kum diyor ki..buna benim bloğu alet etmelerine gıcıktım çok uzun süredir..son gelen dehşet yorumlar beni pek mutlu etti..çat..bir düğme..elveda sinir bozucular..elveda örümcek kafalar..yaşasın kendi özgürlüğüm..yaşasın kendi alanım..