Çarşamba, Mart 24, 2010

Hamile kıyafetleri sorunsalı...

Hamile kıyafetleri hamile olduğum ilk günden beri kabusum olmuştu benim...şu ana dek bir kaç almakla beraber hemen hemen hiç giymedim ve giymeyi de düşünmüyorum.

Alıpta giydiğim tek şey Zara maternityden aldığım takım elbise pantalonu..o da herhangi bir toplantıya giderken az da olsa derli toplu durayım diye hehehe

Onun dışında hamilelik öncesi boy friend jeanlerim...gercek boyfrendimin jeanleri..ucuzluktan alınmış 36 ve 38 pantalonlarla 36. haftayı bitirmiş bulunmaktayım...Robadan elbise hemen hemen hiç giymedim...zaten beden üzerindeki kontrolü kaybettiğimden bir de beni duble hımbıl gösterecek her türlü robadan ve kareli elbiseden uzak durdum...duruyorum...

Kalan son haftamda halen içine itişerek girebildiğim bluejeanlerimin yanı sıra dün cok parlak bir fikrim geldi...Hindistan'dan almış olduğum şalvarlar..hem cok moda hemde cok bol..hem de enfesler...bugün ilk denememi yaptım..pek stil sahibi oldum..Sed'in deyimi ile stylish...

Pek beğendim ben kendimi bugün...



Aşağıda da hamilelik Halleri isimli çalışmamdan...

47 yorum:

ece arar dedi ki...

en nefret ettiğim şey buydu hamilelikte. kıyafet işi.

Tanya's dedi ki...

Ece,

Eh bende kime benzicem elbette sana hahahyt...

Ama mutlu azınlığım..aklıma eseni giyiyorum...

serrose dedi ki...

zaten seni robadan dusunemiyorum Tanyasum
coraplara bittim pabuclara da tabii :D

defneyleyasamak dedi ki...

ben hamile oldugumu duyar duymaz robadana baslamıstım, oooh göbek yaglarımı icime cekmemem icin sahane bir sebebim vardı artık. robadan giyiyordum cunku kamileydim.

hoş, halen daha ısrarla robadan giyiyorum, nedenseeee?
:)

Haydins dedi ki...

Tişörtler artık göbeği örtmeye yetmiyor :) Çok tatlısın o şalvarla, sıkıştırma çocuğu kotların içine :)

n@zo dedi ki...

ayy Tanya nasıl büyüdü karnın.. her an fırlayacak gibi Aliş :)) Şalvar pantolon harika olmuş ve benim idolümsün..
Jile denen garip kıyafetleri giymek istemiyorum hiç ama ben kot falan giyemem ki okula. Keşke serbest olsaydı..
Hamile oldum, kıyafet derdim kaldı :))
Neyse Aliş'e sesleniyorum buradan: Hadi gellll!!!

gRanGe dedi ki...

o diilde bi gün gelimde hayrıma şu kabloları topluyim yaaa =))

ÇAğ dedi ki...

Gebelikte elbise, benim gibi duba olan için çoook zormuş, ama beni Benetton kurtardı, süper pantalonları ve tshirtleri ile, birde hint elbiseleri süper oluyo.O kareli elbiselerden bende uzak oldum, neden roba ve neden kareli var mı bi amacı daha mı zayıf gösteriyor, anlam veremedim yine.En kötüsü şu, büyüyen ayaklarımdı, eşimin botlarını giydim çünküüüü Türkiye'de 42 numero bayan ayakkabısı yooooktu:))Az kaldı göbişin küçülmesine, alma kıyafet filan nasılsa eski kilona geri döneceksin:P
Öptüüüüüm

sinem (adacim) dedi ki...

Tüm hamilelik boyunca annem önce bir tövbe çekip sonra biz hamileyken karnımızı saklardık, ayıptı o zaman, bunlar insanın gözüne gözüne sokuyorlar diye söylendi:)
Şalvar iyi olmuş. Hem şık hem rahat.
Şu ucuzluktan alınan 36 38 beden kotlara da çok uyuz oldum söyliim. Benim en iyi halim 38 di, o da hamile kalmadan önceydi beee:((

mermaid dedi ki...

ikinci fotoya bayıldım. sanki aliş bana ordan el sallıyor dikkatle baksam görebilirim gibi:) super.

SerpiL dedi ki...

merhaba sanırım bu bloga yeni geliyorum.çok cici bir hamile olmuşsunuz.sorun değil bence giyinme işi hatta tadını çıkarmalı insan kaçdefa ve ne kadar süre karnı şiş gezebilirki.çok şirin hamile tişörtleri var ben hamilelerde mini kot etek hastasıyım.dedim ya tadını çıkarmalı böyle zamanların

çınar dedi ki...

tanyacım keşke herkez senin kadar şanslı olsada hamileyken 38 beden pantolon giyebilse. biz şimdi hamile değilken otuzsekiz giyiyoruz. bu gidişle boyfriendimin jeani şuanda bana oluyor ben hamile kalana kadar boyfriendimin epey kilo alması gerekli sanırım. yada benim acele zayıflamam gerekli... maaşallah diyelim.

HIMBIL PRENSES dedi ki...

En şahane hamile Tanyaaaa...Aliş'i dört gözle bekliyorum.. sevgiler..

Fatma dedi ki...

tanyacım süpersinnnnnnnnnnnnnnn.
şekersinnnnnnnnnn:))
aliş baya büyümüş yahu :))

Tanya's dedi ki...

Serrosum,

Ah robadan var bi tane elbisem evde..komiklik şaka olsun diye giyorum..görmeni de istemem hehehe..

Tanya's dedi ki...

Tugba,

Ona mucbir sebepler diyoruz ve robadanı eleştirmiyoruz hehehe...seviyoruz.

Tanya's dedi ki...

Serpilcim,

Ahahahyt...tshirtler yetmiyor hakkat..bugün de durum aynı...bluejeanleri giymeye devam ediyorum ama..sıkışık diil merak etme hehehe.

Tanya's dedi ki...

Nazocum,

Ah sorma nasıl büyümek..hacı yatmaz gibiyim..öne düşüce m diye korkuyorum.

Hmm okul için kılık kıyafet denenebilir..neyse sen bir hamile olda kıyafet dert olsun bize hehehe.

Aliş hadi gelsin:))

Tanya's dedi ki...

Sinan,

Ah nasıl iyi olur biliyor musun? Buda toplanmış hali hehehe.

Tanya's dedi ki...

Çağlayancım,

Ah kareli ve robadanı ben çözemedim belki sevimli gösteriyodur dombo insanı ..bilmiyorum ki..benim ayaklarda bişi yok 36 numara ayakkaplarıma aslanlar gibi giriyorum hala...ama son hafta sevgiliye terfi eder miyim bilmiyorum..42 numara..olmaz di mi? Olmaz de doktoruum.

Bende öptüm...

figoltx dedi ki...

Hadi az kaldi Tanya'cim Alis'e hayirlisiyla...
Pek de yakismis Hint salvari hamisimize. Aslinda sana su hamilelik pek yakisti laf aramizda. Tü tü tü masallah...

Tanya's dedi ki...

Sinemim,

Eskidenmiş o göbeği saklayalımlar...ne saklıcam..hayatımın en üretken döneminin simgesini..peh..asıl yaz olacaktı da bikini giyecektim ben ama..beceremedik..

Şşş ben eskiden 32-34 bedendim yalnız...kıskanmak yok o yüzden...

Öperim..seni de oğlanları da..

Tanya's dedi ki...

Denizkızım,

Sallayacakta pek yakında...şimdi tshirtler artık kısa geliyor..uzunda almıyorum sonradan giymem diye..göbek acık geliveriyorum işe hehehe.

Öpüyorum seni güzel yanaklarından..

Tanya's dedi ki...

Serpil,

Hoşgeldin o zaman..ben keyfini cıkarıyorum..sadece kareli ve robadan giymiyorum..yoksa kendimce gayet şıkım hehe.

Tanya's dedi ki...

Çınar,

Ben hamilelik öncesi zayıflamayı kesin öneriyorum..hem hamilelikteki o acaip halleri yaşamıyorsun..sağa sola çemkirmiyorsun..hem şişkoladıkca dert etmiyorsun..o şişko hallerinden kalma tshirt ve pantalonları giyiyorsun.

Sevgilinin jeanleri yerine sana 2 beden büyük alırız..adamı şişmanlatmayalım ama. hehehe..

Tanya's dedi ki...

Hımbıl Prenses,

Ehehehe..pek teşekkür ederim..ne güzel şımardım şimdi.

Bende bende bekliyorum..

Tanya's dedi ki...

Fatma,

Büyüdü büyüdü...ha gayret hello diyecek zaten..

Tanya's dedi ki...

Figencim,

Gercekten az kaldı..pek az kaldı...

Hint şalvarları o kadar işe yaradı ki şimdi..bayılıyorum.

Ay hep hamile mi gezsem ben acaba hehehe..doğrurup eşe dosta hediye ederim artık.

Öpüyorum kocaman.

Verda dedi ki...

Ben hiç bişi almamıştım. İyi ettin. Bir daa giymeyeceğin şeylere para vermektense, doğumdan sonra giyeceğin small size elbiseleri almak daha keyfli. Ben 26 beden jean almıştım denemeden :) heheheehe... Ve acaip biş o jean benim için hedef olmuştu hehehhehehe... Şalvar pek bi iyi olmuş valla. Bence giymeyi şey ister - anladın sen - ben şalvarı giyemezdim valla... En azından giyipde öyle iyi durmazdı bende... Tarz meselesi... Sana yakışmış. Ah canım sana otu buku giysen yakışıyor. Çok tatlısın çok.

Verda dedi ki...

Ya bu arada Ali Leo ne kadarda büyümüş.... Bir haftada acaip farketmiş karnın... Oh oh oh!!! Geliyorrrrrrrrrr

Burcu dedi ki...

yine pek havalısın tanya :))

EBRULİ dedi ki...

Benim hamileliklerimde hiç şık kıyafetler yoktu.Şimdi bayılıyorum böyle seni görünce.Tarz başka bi şey yaw :)

Tanya's dedi ki...

Verdacım,

Bende bir iki şey aldım ve biri hariç boşuna almışım anlaşılan heheh..benim hedef 25 beden eski pantalonlara girmek..göreceğiz baklaım..ama seni gördüm ya eskisinden zayıf..oh dedim.

Geliyor galiba gercekten de...

Tanya's dedi ki...

Burcu,

Sorma..eski kılıkları ortaya dökü döküp bakıyorum ne cıkar ortaya diye hahahyt..

Tanya's dedi ki...

Ebruli,

Bak şimdi bide tayt modası var..o daişe yarıyor ama benim en sevdiğim değildir...Eskiye oranla bir sürü alternatif var ama..şanslıyım ben..

uygarimizlahayat dedi ki...

Süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrr tek kelime ile süperrrrrrrrrrrr olmuşsun Tanyam, taşıyan güzel olunca kıyafetin pek önemi olmuyor nedense :))))

Tanya's dedi ki...

Uygarımızla Hayat,

Bu şalvarlar hep 10 numara olmuştur ama..yazı özellikle de adada tüm yazı gecirtirler bana...

Taylan Sezginer dedi ki...

biraz daha göbek bırakıp;senin hindistan'dan getirdiğin şalvarı giyersem çok ilginç bir görüntü olacak, eminim...

zeya dedi ki...

şalvar pek muhteşem olmuş :)
çoraplarda ayrı muhteşem :):)En stylish anne sensin !!!

Tanya's dedi ki...

Taylan,

Aynen..derhal göbek bırak..şalvar zaten hazır..tokuşarak gezeriz..pek hoş olur..

Tanya's dedi ki...

Zeya,

Şalvar birde dünyanın en rahat şeyi...doğuma da gideceğim galiba şalvarla..

Ehem öhöm..çok teşekkür ederim...

Özlem dedi ki...

her zaman ki gibi imrendim :)
mahşallah.....

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

İtiraf ediyorum,hamilaliğimde tam 21 kg aldım..(Gerçi 45 kilo alan biriyle tanışınca,çok da değilmiş dedim. Kadın 57 ile hamile kalmış,102 ile doğuma gitmiş.Düşünebiliyor musun?)

Ama son 5 haftasını,ayağımdaki lifleri yırttığım için yatarak geçirdim..Yoksa 10 kg ile bitirirdim...))))))) Var ya Tanya,3 haftada 4 kg aldığımı bilirim,her akşam yediğim 1.5-2 mandalinanın kilo yapmayacağını sanmıştım da..
Şimdi sana bakınca,en doğrusu bu diyorum..Canım çıktı hamilelik sonrası o kiloları vermek için..Neyse kalmadı o kilolar ..

Bir daha hamile kalırsam,senin gibi ben de diyetisyene gideceğim..Ne öyle..
Ayyy çok yazdım kusuruma bakma..

Sevgiler

Tanya's dedi ki...

Özlem,

Teşekkür ederim..aslında imrenilecek bi durum yok...benim aliş ananası cikolata sanıyor mesela hahahyt..kıpır kıpır anans yiyince hehehe.

Tanya's dedi ki...

Pınarcım,

Yahu ben 40ımda anne oluyorum...en bilinçli ve şımarık olmayan yaşımda..20 yaşında anne olsam belki umrum olmazdı...

Ama şimdi biliyorum ki dikkat tetmezsen aldığım her bir kilo başıma dert...ee fırsatımda varken neden destek almayayım ki...

Ya bende mesela yarım portakal var akşamları..yardımcımıza bir türlü anlatamıyorum hahahyt...

Gecen ellerim şişince anladı o da iyi bişi yapmıyoruz..yemeyin cok dedi..evet dedim...ama annem olsa mesela hamileliğin son ayları şişkinlik olur der..yedirmeye devam edebilirdi..iki canlıyım diye hehehe.

Sonu yok bu işlerin..ben azami özen gösteriyorum...arada kaçamak yapıyorum ama max 12 kilo ile de bitirmek istiyorum bu hamileliği..

Ay hep cok yaz..keyifle okuyorum seni.

Öpücük.

Ersin dedi ki...

sevgili süpersin
bak keyfine ne ile rahat ediyorsan mutlu oluyorsan onu giy
boşver sen robadan genişleyen şeyleri yahuuu

Tanya's dedi ki...

Sevgili,

İyi ki varsın..bıraktım gitti robadanları hehehe..hiç tutamadım zaten ya ucundan.

Çoook.