Pazar, Mart 17, 2013

Dinazor müzesi -ROM

Efenim şimdi bizim evlilik yıldönümüzdü ve oğlana güzel bir hediye vermek istedik, kalktık Royal Ontario Museum'daki Dinasorları görmeye gittik. AMan ne dinazorlar, aman ne cok gezilecek kat! biz iki saatte iki kat gezebildik. Yorgunluktan bitap düştük ama Leo'muz için büyük heyecandı, ipad uygulamaları ile fosiller gercek dinazorlara dönüşüyordu mesela. Oğlan aklını oynatmadan eve dönebildiliğimiz için çok mesudum.

Bir erkek annesi olarak dinazorlar hakkında bilmediğim çok az şey kaldı sanırım.

Az laf çok fotoğraf yapalım bu postta.







Çok tatlı küçük bir Leozarious'muş artık kendileri, an itibari ile dinazorlardan bayılabilirim!

6 yorum:

nugili hayat dedi ki...

'please touch' :DD ilk defa görüyorum. bizde her şeye dokunmak yasak.

Unknown dedi ki...

Tanyam :) öncelikle evlilik yıldönümünüz kutlu olsun herkesi öperim :)mutlusunuz ya bayılıyorum size :) bu yaşta dinozorları merak etmesi sevmesi ne güzel :) zira ben hiç meraklı değilim bizim ufaklık keza öyle yeğenim :)ama diyorum ya size bayılıyorum ben :)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Mutluluğunuz ve keyfiniz daim olsun Tanyacım:) Sık sık yaz:) Yeni ülkeniz, yeni şehriniz ve yeni eviniz kutlu mutlu olsun tekrar:))

Tanya's dedi ki...

Nugili Hayat,

vallaha bizde şaşkınız. 40 milyon yıllık dinazor kemiği ha!

Tanya's dedi ki...

Burcucum,

Seni seviyoruz!

Tanya's dedi ki...

Seblacım,

Bin teşekkür:) Yazıyorum elimden geldiğince. Habersiz bırakmam sizleri:)

Öpücük!