Çarşamba, Nisan 27, 2011

Kanalistanbul'u dinliyorum gözlerim kapalı.

Kanalistanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı,
Önce hafiften bir rant dolduruyor ceplerimi,
Yavaş yavaş doluyor,
Eşin, dostun cepleri,
Uzaklarda, çok uzaklarda,
Bilinmez bir yerlerde,
Kimselere söyleyemeyeceğim bir yerlerde,
Kanalistanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı

Kanalistanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı;
Gemiler geçiyor, derken;
Çil çil, yeşil yeşil, taşarken ceplerimden,
El ayak çekiliyor memlekette;
Herkes suskun herkes şaşkın;
Kanalistanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı.

Kanalistanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı;
Ne balık kalmış Marmara'da,
Ne sualtında yaşam,
Ne de ekolojik denge,
Varsa yoksa, oy, hırs ve para,
Kalmadı tadı ne boğazın ne yazın,
Kanalistanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı.

Alıp kendimi de ailemi de gidesim var..uzaklara..çok uzaklara..milletin koyun olmadığı..çılgınlık peşinden koşmadığı yerlere..

Rica edeyim açılışta balonlar da benden olsun..EVET EVET olsun!

24 yorum:

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Evet açılışa balonları sen yolla bende o gözleri kör,kulakları sağır insanların kulakların da patlatayıp balonları belki uyuddukları gaflet uykusundan uyanırlar :(

Tanya's dedi ki...

Damla,

Gaflet uykusu..en üyük sorunumuz..herkes aynı uykuda asırlık kış uykusuna dönüştü..gözlerim kapalı

yaseminwonderland dedi ki...

Herhalde İstanbul'un akciğerleri ve imara kapalı orman arazileri üzerine yaratıklandırılacak beton yığınları "çılgın proje" olarak isimlendirilince ve bizzat başbakanımızın ağından çıkınca hiç sorgulanmıyor, direkt legal oluyor herşey...
Bence bu proje en çok Rusya'ya yarar. Artık deprem olunca iki taraftan kesik İstanbul kopar gider. Eh...Ruslar'da haklı olarak Allah'ın hediyesi der...geri çevirmezler...daha mı iyi olur acaba:))

Turkuaz Deniz dedi ki...

Bak sunu izledim simdi, ne farklari var?

yok.

ne aci.

http://video.milliyet.com.tr/Cilgin-Proje-yillar-once-aciklanmisti_1_49890.htm

pinarbk dedi ki...

Kaynak sikintimiz yok. Demis zat-i sahane. Madem o kadar paramiz var niye istanbulun icine edeceklerine Anadolu'da yolu, hastanesi, okulu olmayan yerlere hzimet goturulmuyor?

Projenin mimari da binali Yildirim. Sandi hizli trende basardiklari! Ortada degilmmis gibi.

Gerizekaliligin adi olmus cilginlik!

Tanya's dedi ki...

Yasemin,

Ahaha bak hiç kopup gideceğini düşünmemiştim, ama possible.Çok işlerine gelir bence.

Tanya's dedi ki...

Neşe,

Dur bakıcam hemen.

Tanya's dedi ki...

Pınar,

Evet evet gerizekalılık düpedüz..

Nurdan Gencturk dedi ki...

Tüm bu abuklukları, gerizekalı işlerini proje ve başarı gibi açıklayana diyecek sözüm yok artık! Ama ya şakşaklayan onca insan? Nasıl bu kadar kör, bu kadar sağır olabiliyorlar!

Tanya's dedi ki...

Nurdancım,

Koyun millet diyorum ben bize. Buna inandılar şimdi ya, en çok ona üzülüyorum.

annesiningülü dedi ki...

armağanım olsun benden size demiş birde. Çılgın değil resmen terbiyesizzz. iyi yazmışsınız :)

Tanya's dedi ki...

Bahar,

Armağana da gel...insan elinde olmadan sinirleniyor yahu.

Unknown dedi ki...

Hangi birine yansam diye düşünüyorum, ekolojik dengenin bozulacağına mı, bu "çılgın"ların sırtımızdan kazandıkları yetmeyip, daha çok rant elde edecek olmasına mı, siyasi olarak, "boğazlarda sözümüz geçiyor, bizden izinsiz kimse burdan geçemez uleynnn!!!" diye uyuyup (ve pek tabii uyutulup), geçemeyecek gemilerin nasılsa montröde yazmıyor diye rahatça bu kanaldan Karadeniz'e geçecek olmasına mı??? Diyecek o kadar çok şeyim var ki Tanyacığım, çok doluyum çookkk!!! şiir de cuk oturmuş, bayıldım..

AFunda dedi ki...

Armağanını da alıp gitse ne güzel olurdu...

Tanya's dedi ki...

Derya,
Hepimizin daha doğrusu pek çoğumuzun diyecek çok şeyi var..amaelimiz kolumuz bağlı uyutulup duruyoruz gibime geliyor benim.

Şiir bomba oldu..çok güzel yazdım, Orhan Veli saolsun.

Tanya's dedi ki...

AFunda,

Aman en güzeli o olur aslında..bir iki çılgınlık daha yaparsa umutluyum aslında.

Ersin dedi ki...

O herşeyi bilir, her şeye hakimdir, adeta kadiri mutlaktır, bir O bilir, O'nun dediği olur, bilir, tasarlar, uygular; uymayana da "anasını alıp gitmek" düşer...
Sinirlendirmeyin adamı bak fena yapar ona göre

Tanya's dedi ki...

Sevgili,

Utanmasa ben O'yum diyecek..

Modapark.Net dedi ki...

gaflet uykusundan ne zaman uyanacak bu millet?

Asortik Krep dedi ki...

Senden daha şerbetli bir yazı bekliyorum sektöre ait. Yorumu yayımlama ama o sektörden bu projeye uygun olmadığına ait ciddi bir yazı yaz lütfen,bizde link verelim.Biz biliyoruz ama bazılarının gözünü de açmak gerek.
Birde korkudan blog dünyasında yazı yazamayanlar en azından okusun.

Tanya's dedi ki...

Modapark.net,

İşte o cok zor.

Tanya's dedi ki...

Asortikcim,

Haklısın dur ben bir araştırayım da..şöyle bir yazı..

Yahu herkes gölgesinden korkar oldu artık, ne blogda yazması.

A.Ş.K dedi ki...

Tanyam şiir herşeyi anlatıyor

Tanya's dedi ki...

Gofrett,

Özlediiiik.