Perşembe, Nisan 28, 2011

Geçmişten fotoğraflar, geçmişten derken?

Canım Tugba gecen yıl tam da bu günlerde benim doğumuma girmiş, ve bu mucizenin fotoğraflarını çekmişti beni kırmayarak. Bugün o fotoğrafları ilk kez gördüm ben, gözlerim dolarak, bu mucize için tekrar tekrar ve binlerce kez şükrederek baktım tüm fotoğraflara tek tek.








Tuğbacım, o kadar güzeller ki, o kadar duygulandım ki, iyi ki hemen vermemişsin fotoğrafları, o taze annelikle nu kadar anlamlı olmayacaktı. Binlerce teşekkür ediyorum tekrar ve yeniden sana.

10 yorum:

defneyleyasamak dedi ki...

Rezaleeeeeet :)

Tanya's dedi ki...

Ne rezaleti yahu..çok şahane oldu burda duygulanık oturuyoruz hepimiz.

figoltx dedi ki...

Uzakta da olsam adim adim Leo'yu takip ediyorum. Cok seker masallah, nazar degmesin sizlere. Sana da ilk annelik yas hediyesi olmus bu fotolar. Ne hos... Sevgiler Nairobi'den...

Tanya's dedi ki...

Figencim,

Tam hediye oldu fotolar..bayıldım ben de..

Nairobiye sevgiler.

Ersin dedi ki...

Hay maşallah be, hakikaten evlat bir mucizedir. Ellerine sağlık Tuğba, çok yaşa sevgili, çok yaşa Leo

Tanya's dedi ki...

En büyük mucize..her sabah oh be dediğim mucize..

Çoook.

Hülya dedi ki...

Allah anneli babalı büyütsün : ) onlar bizsiz ne yaparlar bize olmasak yapamazlar dimiya :)

Tanya's dedi ki...

Hülya,

Teşekkürler, ya biz onlarsız ne yapardık? Değil mi ama?

oytunla hayat dedi ki...

Canım benim her yıl, her yaş böyle süprizler getirsin size...
Kocaman öpüldün canım...

Tanya's dedi ki...

Şebnemcim,

Bende kocaman öpüyorum.