Çarşamba, Nisan 13, 2011

Chedeliko

Hayallerinin peşinden giden biri var burda..çocukluğundan beri kesen biçen, dantellerle süsleyen, boyayan.. Bizim SED..benim acaip takdir ettiğim bir iş yaptı, artık linkini yukarıdaki gibi vermeyeceğim..ahanda şu şekilde vereceğim...Chedeliko..ben bayıldım, çok keyif aldım..alkışladım..kalbinin sesini dinlediği için..hayallerinin peşinde koştuğu için..hepimiz sabah 9 akşam 6 işlerimize boynumuzu eğip gidip gelirken ve kurumsal kimliklerimizin içine hapsolmuşken, onun geceleri uykusuz kalmak pahasına ortaya çıkardığı bu iş için..

Tüm ürünler sınırlı sayıda, bazıları tek sayıda ki bunlar en sevdiklerim, ebelenme ihtimaliniz sıfır..teksiniz çünkü..ve farklı...

Aşağıdaki fotoğraflar Sed'in ürünlerinden sadece bir kaçı..en önemlisi hepsinin benim olması..satın aldım!..bir tek tıkla..çat diye..hadi bakalım..parmaklar calışsın o zaman..Zara ve Mangoyu zengin etmeye son..biraz kişiselleşelim..


Biz çok eğlendik!


Sed'in el boyaması T-shirtü..hastasıyım..



Hem sportif hemde kurumsal giyebildiğim eteğim..hızımı alamayıp canım ablam Siso'ya da doğum günü hediyesi aldım..

Hiç yorum yok: