Çarşamba, Mart 23, 2011

Officially OLD!

Bir aksırık tıksıtrık..sümüklerin akma halidir gidiyor..oğlana da bulaştı, aman iyidir bağışıklık sistemi güçlenir diyoruz.

Bu arada farkettim ki ben yakını göremiyorum, oğlanın tırnaklarını keserken nerdeyse barnakları da götürüvereceğim.. Aman dedim sevgiliye kalk bir doktora gidelim, aldım 1 numero yakın gözlüklerimi, oturdum popomun üstüne, officially ileri yaşa geçtim bende hahahyt...takıyorum aman o ellerim ne güzelmiş, o yediğim yemekler ne şahaneymiş, dereotu bile daha güzel gelir oldu gözüme, oh be dedim..iyi ki kaçmadım bu işten, çok şükür görüyorum, akşama alıcı gözle birde oğlana bakacağım hehehe.


Sevgilim evlilik yıldönümünde şu herkesin boynuna asıp fotoğrafcı olduğu makinelerden almış, pek havalı, sanatsal çalışmalara başladım bende mecburen. ilk çalışmam "ev halleri"

Hiç yorum yok: