Pazartesi, Şubat 07, 2011

Nazik bedeninizi biraz yorun!

Benim bir oğlum daha vardı, 14 yıl beraber gecirdiğimiz. Her sabah ve her akşam uzun ve keyifli yürüyüşler yaptığımız. 2007 yılında melek olan.

Evde köpek beslemenin zorluklarını, aslında sahibinin ego tatminini cok iyi bilirim o yüzden. Bono hastalıktan yürüyemeyecek hale geldiğinde lanet etmiştim üçüncü kattaki evime ve bahceli bir ev olmadan asla bir köpek almayacağıma söz vermiştim kendi kendime.

Köpek severim diye bir daha o güzel hayvanları eve tıkmam demiştim.

Uzun lafın kısası, Bono'yu gezdirdiğim uzun yürüyüşlerde yanıma hep bir buzdolabı poşeti alırdım, kakalarını toplamak, milletin ayakkabılarına yapışan kakalar yüzünden küfür işitmemi engellemek için.

Ama sanırım o günden bugüne çok şey değişmiş, ne zaman sokakta yürüyüşe çıksam mutlaka bir boka basıyorum, ben basmazsam oğlanın arabası boka batıyor, o olmadı sevgili basıyor..ve her seferinde okkalı bir küfür ediyorum.

Hayvan beslemek pislik değildir, alın birer poşet yanınıza, yorun nazik bedeninizi alıverin kakaları torba marifeti ile kardeşim..hepimiz yaptık zamanında, bugün olsa yine yaparım. Evde beslediği oğlunun kızının kakasından iğrenen insan hayvan bakmasın!

Hiç yorum yok: