Pazartesi, Ocak 24, 2011

Şoktayım!

Yaşam sadece alkol ve seksten ibaret değildir diyen bir hükümet tarafından yönetilmenin hüznü içindeyim..hadi alkolü yasakladılar,sigarayı da, amma velakin seksi nasıl yasaklayacaklar bakalım. Yatak odalarına sevişme sayar mı koyacaklar?

Haa bu arada meraktayım, sevişmeden üç çocuk nasıl yapılacak? Acaba birilerinin akrabası tüp bebek merkezi açtı da inceden ona mı çalışıyorlar..hahahyt..hakkaten ağlanacak bir halimiz var.

Birde başörtüsüz kadın perdesiz eve benzer, ya satılıktır, ya da kiralıktır söylemini mevzu bile etmiyorum, ne talihsiz bir açıklama diyorum ve geçiyorum.

Ben kendi perdesiz evimde o kadar mutlu ve özgürüm ki..korunmak için kapanmayı aklımdan bile gecirmiyorum...



Sayın 68 kuşağı abilerim, ablalarım, yardımlarınızı bekliyoruz!



İnce göründüğüm bir fotoğraf..tıksırık halleri isimli çalışmamızdan.

Hiç yorum yok: