Pazar, Kasım 07, 2010

Pazar ola hayrola!

Pazar kahvaltılarının yeri bambaşkadır bende, yulaf mulaf yemem, en sıcacığından ekmek, en mis kokulusundan kahve, peynirin çok çeşidi, yumurtanın tavada göz göz olmuşu, tüm aile masada, şen kahkahalar, uzun sohbetler, gözlerin ışıldaması, aile olmak demektir benim için pazar kahvaltıları.

Yarın için dünya alışveriş yaptık, ekmeğimi kendim yapamıyorum ama hamur bulduk, en azından fırına atacağım ki sabah tüm ev ahalisi ekmek kokusuna uyansın, peynirlerimiz tam, reçel yemiyoruz belki ama tereyağında yumurtaya kim hayır der ki. Evden kilometrelerce uzaktayım ama biraz fireyle de olsa sevdiklerimle beraberim. Eee bundan keyifli bir pazar kahvaltısı olur mu hiç?



PS- merak edenlere, sevgili alarmı toptan kapadı, nasıl bilmiyorum, merakta etmiyorum, zira bugün Aliş o alarm sesinde uykuya da daldı ya, artık çalsa da gam yemem hehehe.