Salı, Ağustos 17, 2010

Yapımda ve yayında emeği geçenlere sonsuz teşekkür yazısı...25/04/2010

Bildiğiniz üzere 19 Nisan'da Aliş'imizi dünyaya getirdik...bilmezdim bu kadar sevenimiz olduğunu...bilmezdim sabahın körü o hastane odasının bu kadar sevgi ile dolacağını..bilmezdim hiç sevginin herşeyi bu kadar kolaylaştıracağını...

Bunları bildiğimden artık bir teşekkür yazısı yazmak şart oldu benim için...

En başta biricik sevgilime binlerce teşekkür ederim..karşılıksız koşulsuz sevgiyi bana öğrettiği ve az da olsa etrafa da yaymamı bildirdiği...bir kadının dünyada yaşaması gereken bir mucizeyi bana yaşattığı için.."seni çok seviyorum"...

Doğumun her anında..öncesinde..sonrasında..sevgisini ve ilgisini benden esirgemeyen biricik doktorum Erdoğan Sağlamer'e bin teşekkür...doğum sonrası yanaklarıma kondurduğu öpücük paha biçilmezdi..."seni çok seviyorum"..

Doğuma giren biricik Tuğbacım...her zamanki sevgin..içtenliğin...gecte olsa bulunmuş dostluğun için..."seni çok seviyorum"...

Hamileliğimin başından sonuna ve doğumda beni yalnız bırakmayan canım Sed...herşeyi organize eden..keyifle ve sevgiyle...ve beni çok seven.."seni çok seviyorum"...

İki bebeğine rağmen o odada görmekten sonsuz keyif aldığım..Ilkaycığım...oh ne güzel yaptık..iyi ki gelmişim sana göbeğimdekiyle..."seni çok seviyorum"...

Hoşgeldin şampanyamıza eşlik eden enfes kuki ve cukcakeleri son dakika tek başına hazırlayıp..speedy gonzalez hızında getiren Didem..."seni cok seviyorum"...

Doğumda beni bir dakika yalnız bırakmayan canım anneme.."seni çok seviyorum"

Heyecanlı ablam...en iyi dostum Kero.."ikinizi de cok seviyorum"

İki gün boyunca sabahın köründen akşama kadar başımı bekleyen..Kızıl Sonya'ma..Şebo'ma..Didem'ime..ve cok muhtemel hatırlamadığım tüm dostlarıma bin teşekkür..."sizi çok seviyorum"...

Bu posta bir iki fotoğraf eklemek istiyorum sevgiye dair...Tugbanın ve Handenin objektifinden...

Tugbanın objektifinden....




---SON----Hamilelik halleri isimli çalışmanın Hande versiyonundan sadece bir örnek...ama son örnek..9 aydır keyifle çektiğim fotoların en güzel örnekleri....biricik dokorumun önerisi ile..bir kadının en güzel anlarının fotoğraflarının çekilmesi gerektiğine ikna etti bizi...ve çokta iyi etti..canım Hande de emeğini esirgemedi..bomba kareler çıktı ortaya..


Bu vesile ile Hamilelik Halleri isimli çalışmamın bayrağını güzel haber ile hepimizi şenlendiren Denizkızıma devrediyorum...

Ve son olarakta...bugün ailecek sokağa ikinci kez çıkışımızı fotoğraflandırdık...

Hiç yorum yok: