Pazartesi, Ağustos 16, 2010

Şu mandalın yaptığına bak!

Bugün ada balkonunda bu kadar zamandır fırsat bulamadığım, sevgilinin Aliş'e gece sütü vermesini fırsat bilerek, pek özendiğim hamağa uzandım, yıldızları seyretmek, birazda serinlemek için..birden pıt diye duyduğum bir sesle tüm bedenim terledi, öylece kalakaldım. Uzundur yaşamadığım bir duyguydu bu..korku..sonra düşünmeye başladım, bu tüm bedenin terlemesi, soluksuz kalmam ve en nihayetinde terlerin popoya kaçmasına uzanan bu his nasıldı? nelerden korkardım ben.

Bir kere korku filmlerinde artık kahkahalar atabiliyorum, en korkunçlarını alıyorum, ı-ıh tık yok, bişi olmuyor, tavsiyeler üzerine çeşitli denemeler yapıyorum yok yok.Olmuyor korku filmlerini geçeli çok oldu.

Geceleri bir rüyam var fiks, birileri beni kovalıyor, benim korkudan sesim çıkmıyor "kurtarın beni" dahi diyemiyorum, eğer uçmayı başarabilirsem kurtuluyorum, beceremezsem terler popoma doğru ilerlerken yataktan fırlıyorum, bu rüyayı da 15 yaşlarımdan beri görürüm, daha uçamazsam tam olarak noluyor bilmiyorum, denemedim, denemek istemiyorum hehehe.

Sonra geceleri çişim gelip tuvalete kalktığımda eğer balkon kapısı açıksa aynı terleme hissi...o çiş bir bitse de sevgilinin yanına dönsem. Allahım ne bitmez çiş..senaryolar..adam balkondan girdi..sesim çıkmaz..banyoya girdi sesim çıkmaz bittim ben. O nedenledir ki evde kimse olmasa bile banyo kapısını sıkı sıkı kilitlerim.

Bir de çocukken bunun ruh cağırma ve cin hikayeleri anlatma versiyonu vardı..Allam aklım çıkardı o fincan sağa sola endam ettikçe, evin gizli saklı bir köşesinde, anneme daha yeni itiraf ettim, acaip tırsardım ben diye, hele yazlıkta, arka odada vuku bulan bu törenler yüzünden hala tırsınırım, yeni yazlıktaydık, sıcaktan gece gözüme bir gram uyku girmedi diye atıp tutmamın sebebi odada tırsınmamdı hahahyt.

Cin hikayelerininse hafızamda yeri başkadır, kardeşim bu cinleri herkes görmüş, bir vukuatı var, ben o kadar heveslisiyim, hiç deneyimim yok, gıcık olurdum hikayeleri dinlerken, tabi his aynı, popoya doğru kayan ter.Ayakları ters olur geyiğinin de hastasıydım..

Gece gece nerden aklıma geldi bu, ha evet hamakta duyduğum pıt sesi..ne miymiş? alişin battaniyelerini hamağa tutturduğumuz mandalların ağırlığıma dayanamayıp kendini fırlatma sesi..şu mandalın yaptığına bak.