Cuma, Ağustos 13, 2010

Elemterefişkemgözlereşiş.

Bize bugün misafir geldi..Pinar, Duru ve Nurdan Zeyno. Aliş ile karşıladık kızları, keyifli sohbetler ettik,..Yasemin ile ettiğimiz popomuza ter akıtan iskelede kahvaltı kulağıma küpe olduğundan kızlara bize gelin dedim..çokta iyi ettim, püfür püfür esen ada balkonumuzda felekten birgün çaldık. Kızlar artık boğazda şarap partisi yapalım olur mu? Sözü aldım ya hehehe.

Bu arada başımıza bir felaket geldi az önce. Pompa ile süt sağarken pompa çattadanak yere uçtu ve kırıldı. Sanıyorum hem bebeğe anne sütü verip hem de depresyona girmediğimden kötü gözlerin nazarı vardı hahahyt.

Asıl bomba, adadayız, ebebek falan yalan, hadise gece 9'dan sonra oldu. Pompa yok, e bu memeler patlasın mı? Oğlan aç mı kalsın, hele de bir de sabaha kadar sütü sağamazsam sütüm kesilir mi?Aman sevgili bu ihale bana kalmasın diye dertli.

Kurtarıcım, vır vır arayıp öğüt aldığım Verda geldi aklıma, ahanda sütü kesmişti, pompa kardeşliği de vardı diye, hemen bir telefon çaktım, "Hemen gönder sevgilini" dedi, sabaha kadara ayaktayım.Çok yaşa Verda çok yaşa! Bu gece kahramanım bir sensin. Birde Sevgilim, ta adadan hiç vızırdamadan kalkıp Tuzlaya gittiği için.

Bu vesile ile de bu bloğu okuyup hakkımda sağda solda atıp tutan kem gözlere şiş elemtere fiş diyorum.He bu yazıyı okuyup, "ee allahın tokadı yok" diyenlere de burdan şappadanak tokat hahahyt..