Pazartesi, Ağustos 02, 2010

Şşşşş..tembel yogiler bir bakar mısınız?

Sevgili Hocam yaz rehavetine kapılan yogiler için bir kolaylık yaptı,asanaları asramın blogunda bendenizin fotoğrafları ile hergüne bir asana olacak şekilde yayınlamaya başladı...ahanda şurada.. Tembel yogilerden biri olduğumdan hevesle takip ediyorum. Aslında tembel demek yanlış olur, ben ada balkonunda kendi kendime yapıyorum, ama asramı da çok özledim hani, grup enerjisi bir başka olur.

Yaz bitsin İstanbul evine göç edelim de hocam beni derslerinize tekrar alır mısınız?



Çekirge yogi olarak bugün tüm gün fotoğraflara watermark yaptım...bundan istifade aha şu yukarıdaki fotoğrafı koyuyorum..pek beğendim kendimi bu asanayı tatbik ederken..sabah ilk iş matımı serdimmiydi balkona derhal deniyorum..göbeğimden öne doğru kaykılıp kalmazsam elbette hahahyt...

Ha bu arada fotoğraflar mayıs 2009 tarihinde gittiğimiz Rishikesh seyahatinde çekildi. Swami Rama ashramının Ganj nehrine bakan kısımında..