Salı, Ağustos 17, 2010

Pool open..05/07/2010



Yukarıdaki fotoğraf Goa'da çekilmişti..Hintlilerin enteresan ifadeleri var tabi..musonda okyanusa girmekte "highly dangerous"..bu fotoğrafın aksine biz dün çekirdek ailemizle havuz sezonunu resmi olarak açmış bulunuyoruz..Kıyafet ve oyuncak sponsorumuz Biricik Derya..ah birde gözlükler vardı sponsorumuzdan ama havuza girerken anası gibi öküz olmasın diye çıkardık hahayt...



Aliş'i bıraksam gidecekti bana soracak olursanız..o ayaklar suda takla oldu..bir ara komple sokayım mı diye düşündük hani..iyisi mi kendimi sokayım dedim..sevgili ile kıpraştık güzelce havuzda..hava da cehenem gibiydi..pek keyf ettik..Aliş bizi utandırmadı..üç saat boyunca tatlı tatlı oturdu..kah havuzda ayakları çıpırdattı..kah uyudu sezlonglarda...



Süper bezelyeler...


Ve son olarakta..aslında Aliş'in özgür iradesi ile karar verme yeteneği gelişene kadar bloğa fotoğraf koymamayı tercih ediyorum...amma velakin..sevgilinin çektiği şu enfes fotoğrafta bana olan beznerliği gözlerimi kör ettiğinden ammaaan...ne özgür iradesi diyor..irade benim diyor ve iki fotoğraf koyuyorum yüksek müsadelerinizle..





Sonradan EDİT- Mormermaid aradı...senin bloğunu kötü gözler de okuyor dedi...nazar boncuğu koy dedi..nazar boncuğu koymayı bilmediğimden GGÇ diyorum..o zaman sevenler de bir kıçlarını kaşırlarsa süper olur..

Hiç yorum yok: