Salı, Ağustos 17, 2010

Keyif aldığım kareler..28/06/2010

Ada balkonumuzdaki çamaşır ipleri çok şen bu sene..ikiş günde bir yıkanan bezlerle dolup taşıyor..ben de bu görüntüye bayılıyorum...



Eleştirilse de ben postlarım da ses efektleri kullanıyorum çokca..normal yaşantımdaki halimi yazıya yansıttığını düşünüyorum..karamsar ve vesveseli bir tip değilimdir...ee o zaman bunu neden yansıtmayayım derim..benim günüm aydınsa herkesinki de olsun. Ve aşağıdaki fotoğraf bomba..farketmeden almışım..dün farkettim.Hemen fotoğrafladım.



Düzenli beslenmeye devam. Hem süt yapan aynı anda eski kiloma dönmeye yardımcı enfes bir beslenme düzeni..birde ayıptır söylemesi domuz gibi yiyorum..çok yaşa Taylan çok yaşa..Merak edenlere öyle fit mit olmadım daha.Rahmin büyümesi ile oluşan bir göbeğim hala mevcut. Elimden geldiğince yoga yapıyorum ve bisiklete biniyorum..herkes bunun 6 ay ila bir sene içerisinde toparlayacağını söylüyor..şimdilik memnunum..memelr hariç bikinilerime sığıyorum hahahyt..Pamela Anderson'a rakip olabilirim bunca rezene ve ısırgan otundan sonra..çok şükür..çok...


Oğlan da arkada danalr gibi uyurken hehehe.

Hiç yorum yok: