Salı, Ağustos 24, 2010

Organik sebze mi?

Çalıştığımdan benim için taze meyvenin en babası migros caddebostandadır..o da şanslıysam elbette. Genelde iş çıkışı yaptığımdan bu alışverişi pekte şansımın yaver gittiği söylenemez.

Ve fakat..keşfettim...İpek Hanımın Çiftliğini keşfettim..kolim bugün geldi.Sedin yardımları ile karıncalar gibi adaya da taşındı..aman yarabbim, içinden çıkan o közlenmiş patlıcanların tadına doyum olmadı, tereyağında pişiridiğim mısırlar,ah o pembe domatesler, körpecik kabaklar, mis kokulu tereyağ, zeytinyağ, peynir, enfes köy yumurtaları, şeker üzümler, biber salçası, kantaron, nane, kekik ve aklıma gelmeyen onlarca enfes sebze meyve, ot, peynir, Herşey enfes güzellik ve lezzette.

Beni benden alan ise alışverişin modeli, patlıcanlar çoktan midede ama Pınar hanım ödemeyi koli gelip kontrol ettikten sonra yapmamı istemişti, ben Türkiye'de böyle satıcılar olduğunu görünce bir sevindim sorma gitsin..Ne kontrol edicem ürünleri, hepsi birbirinden şahane dedim kolileri görünce, ama Pınar hanımın işine olan güvenini görmekte çok hoşuma gitti hani..eft yarın sabah ilk iş.

Hala almayan, migrostan ucubik sebze meyve alan varsa hemen denesin derim, migros sebze reyonuna ben bugün itibari ile elveda dedim..böylelikle ne kendimi ne de etrafımdakileri zehirliyorum artık, herşey organik, herşey dalından, herşey müthiş.