Salı, Ağustos 17, 2010

İki konu...

Bu sabah sevgili beni işe getirirken kabak gördük..bana akşama kabak yapar mısın dedi..bende tarhana corbası yapacaktım anneciğimin gönderdiklerinden...üstüne de tatlı yeriz..yaparım elbette dedim...daha sonra Yılmaz Ozdil'i okudum..hem güldüm hem düşündüm...ekmeğimi..yoğurdumu evde yapıyorum..zeytin..turşu ve domates sularımı anneciğim yapıyor...ama hiç mi birşey yemiyoruz sokaktan..elbette yiyoruz...hemde genetiği ile oynanmış organizmaların en şahanelerini yiyoruz...

Neyse ben akşama kabak tatlımı ve tarhana corbamı yapıyorum...krik krak yaptığım ev yapımı ekmeklerimi de üzerine serpip yiyeceğiz..size de tavsiye ederim..mümkün olduğunca kendiniz yapın..satın almayın..özellikle de çocuklarınız varsa..

Gecen hafta mailboxuma bir mail düştü...başında şöyle diyordu....

Siteni o kadar uzun zamandır takip ediyorum ki
nete girdiğimde artık ilk baktığım blog sen oldun
kimi zaman katıldım sana kimi zaman katılmadım...
Ama Atam hakkında düşündüklerine her zaman hayranlık duydum

Şimdi sen hamilesin ya...Ben bu duruma bayıldım..mailin sahibi Sevgi idi...ve bugün aşağıdaki t-shirt elime ulaştı..



Tshirt yetmemiş birde iğneler var yanında...


Bayıldım tabi ki ben bu işe...Sevgi ısrarlarıma rağmen benden hiç birşey almadı ama sitesinde bu t-shirtleri satıyor...

Hiç yorum yok: