Salı, Ağustos 17, 2010

Hamilelik ve annelik...

Uzundur ihmal ettiğimiz bir dost ziyaretine gittik pazar..hem evlilik..hem bebek tebriği..hem özlem giderme...Canım Verdalara gittik.. Verdayı son gördüğümde ne evliydi...ne de Maral gelmişti hayatlarına...pazar günü ise aslında bebekli bir aile olmalarına karşın hayatlarında değişen hiç birşey olmadığını gördüm..rahatladım..beni bekleyen hayatı düşüünce bak bu da olabiliyormuş dedim..Maral emeklemesine rağmen ayakkabılarımızla eve girdik...benim en büyük dertlerimden biri...eve insanların ayakkaplarını cıkarıp sokmak..hiç sevmeyiz..ve son derece avam buluruz..hep cıplak ayak göreceğime ayakkaplı ayak göreyim derim ben..allahtan sevgili de aynı ben..bugüne dek eve gelen kimseye ayakkapları cıkartırmadık...bebek gelince de cıkartırmamaya devam edelim istiyorduk..Pazar günü derin bir oh be dedik...yalnız değiliz diye....

Sadece bu değil elbette...bebeğe fanus dışı bir hayat ile alakalı bir sürü tüyo aldım Verda'dan..O pazar şahane bir anne baba gördük karşımızda.....hayatın keyfini çıkaran..bir o kadar biliçli..Pek keyif ettik pek...hazır bizde bir bebeksiz bakıcı varken ben doğurmadan bize gelme sözü alıp ayrıldık....

Ah Alişin ile alakalı son hazırlıklar devam ediyor..dün gece Sed ile birlikte seri üretim vardı Aliş odasında...elbette henüz bitmediler...ama pek keyif ediyoruz...Sed doğurmadan tüm ayrıntılara hakim vaziyette hahahyt...

Cumartesi günü Diyetisyene gittik...yedim fırcayı geldim eve..vücudumdaki kilo artışının tamamı su..2.7 kg..son bir ayda...bol su içmediğim için..şimdi günde bir tanker su içiyorum...700 gramı gitti suların ve fil ayaklarımdan ve ellerimden kurtuldum..deli miymişim ne?....birde son aya kadar 8 kilo ile geldiğimden ve bu su kiloları aldığımdan kızıldı elbette bana hahahyt..ama haketmişim demek...

Aliş kontrolleri artık haftalık...herşey yolunda..normal doğum için bekliyoruz... normal doğumu deneyeceğiz ama yaşım sebebi ile kendimi her iki türlü doğuma da hazır ettim..

Haftanın 3-4 günü yogalar devam..yalnız yer hareketlerinden ayağa kalkmam gerekince ters düşmüş kaplumbağa gibi debeleniyorum kalkabilmek için....hahahyt..komiğim anlayacağınız...allahtan az da olsa hoca torpilim var...



Hamilelik Halleri isimli çalışmamdan...

Hiç yorum yok: