Salı, Ağustos 17, 2010

Anarşik anne adayı

Şiddetle taraf olduğum bir kumaş bez olayı var.. Aliş'te mutlaka deneyeceğim..denemeden de pes etmeyeceğim....

Hiç anlayamadığımsa bazı annelerin bu fikri "komik" bulması....aaa disposable değil..o zaman emzikte kullanma..bıyık altından gülmeler...aaa biberon mu..hohoho...noldu cevreye zarar gibisinden...sanıyorum bu anneler ya kendileri bunu düşünemediğinden..ya da düşünüpte deneme cesareti gösteremediklerinden bizim hevesimizi kırmaya çalışıyolar...ha birde şu var...aaa bakıcıya yaptırdıktan sonra ne manası var ki..yiyosa kendin yap....Breh breh...evde istediğim kuralı ben koyarsam..çalışanlarda buna uyar...evde olursam da bunu zaten kendim uygularım..ha uzun bir yolculuğa mı cıkıyorum...elbette kağıt bezden faydalanmayı düşünürüm..ama sedece kendi rahatım için dünyaya bu kadar zarar verirken bir de buna bez eklemek istemiyorum...haksız mıyım?...istatistiklere göre Türkiyede her yıl 1.4 milyon bebek doğmakta ve 5 milyar (sayı ile 5,000,000,000) bez doğada yakılmakta veya gömülmekte..yani soluduğumuz havaya veya içtiğimiz suya karıştırılmakta...bilerek ve isteyerek..tüm annelerin katkıları ile....

Bu ekibe zaten bezsiz bebek konusunu açmıyorum...zira küçük kafaları onu hiç anlamıyor..iyi anneliği 2.5 yaşına kadar emzirmekten ibaret görüyorlar...ona da ben karışmıyorum zaten...sütü elverdiğince her anne emzirmeli...olmadı sağıp biberonla vermeli diyoum..bunu bir ayrıcalık..ben bebeğime cok iyi baktım... şu kadar yıl yaka iğnesi gibi gezdirdim kısmı bende pek yok..malumunuz....Anarşik anne adayından incilerin sonuna geldiğimiz şu satırlarda sizleri aşağıdaki fotoğrafla başbaşa bırakıyorum...


Hamilelik Halleriisimli çalışmamdan..ha gayret doğuruyorum hehehe.

Hiç yorum yok: