Salı, Ağustos 17, 2010

Hamile kıyafetleri sorunsalı...

Hamile kıyafetleri hamile olduğum ilk günden beri kabusum olmuştu benim...şu ana dek bir kaç almakla beraber hemen hemen hiç giymedim ve giymeyi de düşünmüyorum.

Alıpta giydiğim tek şey Zara maternityden aldığım takım elbise pantalonu..o da herhangi bir toplantıya giderken az da olsa derli toplu durayım diye hehehe

Onun dışında hamilelik öncesi boy friend jeanlerim...gercek boyfrendimin jeanleri..ucuzluktan alınmış 36 ve 38 pantalonlarla 36. haftayı bitirmiş bulunmaktayım...Robadan elbise hemen hemen hiç giymedim...zaten beden üzerindeki kontrolü kaybettiğimden bir de beni duble hımbıl gösterecek her türlü robadan ve kareli elbiseden uzak durdum...duruyorum...

Kalan son haftamda halen içine itişerek girebildiğim bluejeanlerimin yanı sıra dün cok parlak bir fikrim geldi...Hindistan'dan almış olduğum şalvarlar..hem cok moda hemde cok bol..hem de enfesler...bugün ilk denememi yaptım..pek stil sahibi oldum..Sed'in deyimi ile stylish...

Pek beğendim ben kendimi bugün...



Aşağıda da hamilelik Halleri isimli çalışmamdan...

Hiç yorum yok: