Salı, Ocak 05, 2010

Rock forever...

Daha önce söylemiştim...ben kendim dinlemediğimden göbektekine de duygusal zekası gelişsin tadında klasik müzikler dinleten bir hamile olamadım ben...genellikle U2, Sex Pistols, Depeche Mode, Queen dinletiyorum..daha doğrusu ben ne seviyorsam o da onu dinliyor..ve bu hal meyvesini verdi..gectiğimiz haftalarda gittiğimiz doktor muayenesinde verdiği pozu kendime saklayamadım hehehe...görmüş olduğumuz sadece elinin ultrasonu.."rock forever"..babası ne der bu konuda bilemiyorum ama sanırım olan oldu hahahyt...oğlanı jazcı yapamadık...

78 yorum:

Aslı Cin dedi ki...

Ha ha haaaa ! Alemsin. Babam de beni uyumadığımda kolonların arasına alır hafifçe Queen dinletirmiş, Hafifçe mi ???

Benimkiler gibi eğlenceli ebeveynler olacaksınız, miniciğim çok şanslı.

hlya dedi ki...

:)))) çok tatlı

Turkuaz Deniz dedi ki...

:) armut dibine duserrrrr! poz vermis adam!

Tanya's dedi ki...

Aslıcım,

İki kolon arası hikayesi bizde de var..sevgilinin iki cocuğu da böyle büyümüş..ve evet..hafifce değil belli ki..

Minik bize oyuncak geliyor aslında..herkesin planları var..futbol oynamak..havuzda çapadanak atlamak...camurda yuvarlanmak gibi..asıl biz çok eğleneceğiz biz hehehe.

Tanya's dedi ki...

Hlya,

Komik değil mi?

Tanya's dedi ki...

Neşecim,

Eveeet..armudu dibime doğru düşürdüm...

Ha birde poz durumu var..göbeğimde poz verdiği yetmiyormuş gibibirde doktorda poz adamı...

ceydabural dedi ki...

süper bişi bu ya :) senin gibi bir anneye de böyle çoçuk yakışır hehehee :) çok tatlısın yaw

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

tanyammm yerim o parmakları yahu :)kıyamam ya kuzucuğuma

Sycorox dedi ki...

nette bebekler için metal for babies diye bir albüm bulmuştum,çok ünlü rock&metal şarkılarının ninni formatındaki halleri..onları teyzem hamileyken ona vermiştim hamileliği boyunca dinledi...şimdi çocuklar doğunca,metal for babies'e bayılıyorlar başka şey dinlemiyorlar...tavsiye ederim,ayrıca mozart for babies versiyonuda var...

Tanya's dedi ki...

Fotograf Penceresinden,

Evetevet süper..bizde bayıldık..

Tanya's dedi ki...

Elcin,

Hahahyt..kıyamayacak bişi yok yahu..baba takılıyor içerde..

mutfakcini dedi ki...

:))))Çok şekersin ya.Resmen poz vermiş fıstıkkkk.

Tanya's dedi ki...

Sycorox,

Evetevet metal biraz cok gelebilir ama U2 for babies var..biliyorum..ben daha canlıları dinliyorum fıyfıy müziğe pek tahamülüm yok ama onu n da sırası gelecek elbette hehehe..

Tanya's dedi ki...

Ebruli,

Sorma yahu..bayıldık bizde..

Adsız dedi ki...

Süper bir kare:)Bu kadar eğlenceli bir annesi olduğu için çok şanslı

Cosmos dedi ki...

Süper bir kare bayıldım. Uzun zamandır blogunu takip ediyorum ama yorum yazmamıştım, yazamamıştım. Blogunu her okuduğumda sanki sizleri uzun yıllardır tanıyor gibi hissediyorum ee birazda U2 hayranlığımızdan olsa gerek, süper bir çiftsiniz hep bugünkü gibi mutlu olman dileğiyle sevgiler

Burcu Çalışkan dedi ki...

AAAA bu gerçek mi bu kadar olur, uyumlu bebiş daha anne karnındayken kendini belli ediyor :))

Haydins dedi ki...

Doğunca ağlamak yerine kafa sallamaya başlarsa şaşırmamak lazım :)

Tanya's dedi ki...

Pearl,

Kareye bayıldım bende...eğlence durumumu okul zamanı geldiğinde tekrar tartışalım istersen hehehe.

Tanya's dedi ki...

Zeynoo,

Çok teşekkürler...

Eeee U2 konserinde görüşürüz ozaman değil mi?

Tanya's dedi ki...

Burcu,

Evet evet gercek..uyumlu ettim cocuğu hehehe.

Tanya's dedi ki...

Serpilcim,

Yahu tercih ederim desem inanır mısın?

pinarbk dedi ki...

Çooook lokum çok. Minik parmaklarını öperim, annesi:))

Tanya's dedi ki...

Pınar,

Ayol minikten ziyade bayağı adam gibi çıkmamış mı eller..parmaklar..

Bende yerim hehehe.

oytunla hayat dedi ki...

hahhhaaaahhaaaa :))))
Bravo diyorum sana :)) Müthiş yaaaa :) Anne karnındaki bu halinden sonra doğduktan sonra neler yapacak bu bıcırık :)

Taylan Sezginer dedi ki...

koca adam oldu be!!!

Cosmos dedi ki...

Kesinlikle görüşeceğiz Konserde, Önce eşim Temmuz da beni cannibal Corpse konserine ikna etti ben de onu U2'ya iyi bir anlaşma oldu. Ama konser bir yana birgün seninle gerçekten tanışmayı ve şöyle uzun uzun muhabbet etmeyi isterim. Sevgiler

Bebek ve Nİkah Şekercİnİz dedi ki...

hahhahaha tanya süperrr!!!

zeya dedi ki...

yeni bir çılgın geliyor aileye anne karnından belli valla :):):)

süper poz vermiş :):)

bu mutluluk hep hep sürsün !!!

Ghanima dedi ki...

ğlun büyüyünce kesin grup kuracak demedi deme

Tanya's dedi ki...

Şebnem,

Bazen geldikten sonra neler yapacağı beni korkutmuyor değil hani..bekleyip göreceğiz..

Tanya's dedi ki...

Taylan,

Oldu ha...yakında Walkersları yiyecek haberin yok.

Tanya's dedi ki...

Zeynoo,

U2 şahane deal olmuş o zaman...U2 konseri zamanı göbekteki de cıkmış olacak içerden ama onu getiremem konsere sanırım hehehe.

Aaaa tanışırız yahu...

Tanya's dedi ki...

Bebek ve Nikah şekerciniz,

SÜper süper hemde...

Tanya's dedi ki...

Zeyacım,

Heyecanla bekliyoruz..belli ki bir deli daha geliyor..bu kadar beklediğine göre..değecek heralde.

Öpüyorum.

Tanya's dedi ki...

Ghanima,

Şöyle bir Red hot chili peppers fena olmazmesela..hem hepimizi kulise de alır belki hahahyt.

mermaid dedi ki...

kültür mirası dedikleri bu olmalı:) super ailesiniz siz!

Unknown dedi ki...

her yönüyle şanslı olacak bu bebiş :)
hem annesi dünyalar tatlısı hem babası daha ne denir ki :)
çok sevimli...

. dedi ki...

youuuu rock!!!

SArdunya

Tanya's dedi ki...

Denizkızım,

Evet evet..ama anne tarafından kültür mirası hehehe..

sinem dedi ki...

rock forever
her zaman, her yerde, her koşulda, içerisi dışarısı farketmiyor :))

Tanya's dedi ki...

Burcu,

Umuyorum şanslı olur..en azındanbizim kadar şanslı olur..keyifli olur..temennimiz o..

Tanya's dedi ki...

Sardunya,

Hehehe..çok şeker bi durum..bayılıyorum hamilelik hallerime...

Tanya's dedi ki...

Sinem,

Sorma ya bunu da görmüş olduk hahahyt...

HaNdE... dedi ki...

inanamıyorum!! gerçekten!! süper ötesi!:) ayarlasan, yapmaya çalışsan, bütün photo tekniklerini kullansan bu kadar olmaz..bir mucize geliyooo :)

Tanya's dedi ki...

Hande,

Dört gözle bekliyoruz bizde hehehe.

serrose dedi ki...

Hahahah Super super super bayildim yahu Tanyasum
Adam olcak cocuk ultrasonda belli olur ha :D

Tanya's dedi ki...

Serrosum,

Ay bizde bayıldık yahu herifi görünce..ve umuyorum adam da olur.

Unknown dedi ki...

Tanya,mesajına çok sevindim de,valla içime dert oldu,yeşil zeytinlere aşardin mi sen?öyleyse bak hemen adresini ver,göndereyim....
Sevgiler
Pınar

Unknown dedi ki...

Bu arada heyecandan aşardın yazmışım heheheheh :))

Tanya's dedi ki...

Pınarcım,

Evet evet..ama size gelmem gerek o masaya oturmam..kırmızı biberlerden..peynirden lüpletmem..üstüne de zeytinlerden yemem gerek hahahyt.

Bin teşekkür yahu...

Ersin dedi ki...

Maşallah diyim bari başka ne denir..
arada benim Jazzlardan da dinler mi acaba, ama herhalde çok uzak bir ihtimal :) :) :)

Tanya's dedi ki...

Sevgili,

Şİmdi ben üzerime düşeni yaptım..dinletiyorum..bence sende jaz dinletirsen jaza da bayılacaktır..hatta sen sevdiğine göre klasik müzik bile dinletebilirsin..ama hatırlatta ben etrafta olmayayım hahahyt.

Çoook.

Unknown dedi ki...

Her zaman beklerim Tanyacığım,ben sana daha alasını hazırlarım.
Sevgiler
Pınar

Tanya's dedi ki...

Pınarcım,

Zorla kendimi davet ettirdim..bin teşekkür açık gönüllülüğün için..bu hamilelik enteresan bende..aşermek diye birşey yaşamadım hiç..hani senin istediğin kadar istiyor canım bişiler..fazlası değil...çok şükür ki.

Sevgiler kocaman.

ÇAğ dedi ki...

Çok tatlı ya,dinlet rock müziği bakalım, bizim araba yolculuklarımızda porofun rock müzikleri yüzünden Ayça ile bi süre sonra bööö geliyo hatta Ayça dayanamayıp kusuyo:)
Öpüyooom o eli...

Adsız dedi ki...

epeydir blogunu takip ediyorum. daha önce hiç yorum yazmadım. bursalı olduğum için extra bir yakınlık hissediyorum sanırım :) foto harika, bayıldım!

İLKAY dedi ki...

Hahayyyyt büyütüp büyütüp bakıyorum adamın eline.
Çok tatlı yahu akıllara ziyan.
Çok eğleneceksiniz sanırım bundan 6ay sonra... süper bir şey geliyor.

Çok öpüyorum o minik parmakları:)

Verda dedi ki...

Tanyacım ben hamileyken arabada çok sevdiğim şarkıları dinlerken içim kıpır kıpır olurdu. yani içerideki kıpır kıpır.... yani sen ne seversen o da ondan keyif alacak :)))) Doğduktan sonra ilk 6 ay zaten sen neysen o da o olacak. sen mutlu o mutlu sen huylu o huylu sen huysuz o huysuz sen huzurlu o da huzurlu vs vs vs... bu çok doğru... Dolayısıyla 15 ay boyunca senin içinde ve senin dışında senin bir reflection un olacak... çok kutsal bir duygu tadını çıkar :))))

tubik dedi ki...

Normalde bu tip fotoğraflar için fotoşop kullanıyor ya millet eğlenmek amacıyla, nispet gibi olmuş bu. "GDOsuzunu yaptık nası olmuş?"

:)))))) akşamın bu saatinde kahkahalarla güldük biz.

Dünyaya geldiğinde hiç yabancılık çekmeyecek. Cenk'le bol bol kafa sallarlar :)))

Pınar Çetin dedi ki...

kulak aşinalığı çoktaaaannn başlamış

maşallah :)

Hayatın Ressamı dedi ki...

işte tanya'nın Aliş'i.
hayata hızlı bir başlangıç:))

Tanya's dedi ki...

Çağlayancım,

Yapma ya..kusuyor demek ki..alem Ayca yahu..Bzim uzun yollar için jazz cdlerimiz var..o kadar da zorlamam o zaman oğlanı hehehe.


O elin sahibi de senin yanaklarından öper gelince..

Tanya's dedi ki...

Adsız, Sevgili Şericiğim,

O zaman hoşgeldin..bende şerilerime karşı ekstra bir yakınlık duyarım hep.

Memleket havasından alıver benim için iki kuple o zaman..

Tanya's dedi ki...

Ilkaycım,

Yahu biz doktorda nasıl eğlendik belli değil..zaten sırf elin ultrasonu var..diğerleri tamamen anlaşılmaz..

Ah eğlenecek miyiz dersin?..heyecanla bekliyorum.

Tanya's dedi ki...

Verdacım,

Onu şimdiden hissediyorum..şu ana dek hamileliğim dünyanın en rahat halleri olarak gecti..hiç birşeyim olmadı..popomu kaşıyorum...bebekte sakin olacak diye düşünüyorum..ben neysem o da o olacak hesabı...ee baba da sakin bizde...gülme oynama derken 15 ay hop diye gecer sanırım.

Tanya's dedi ki...

Tubikcim,

Hahahyt GDOsuzunu yaptık valla...bak şimdi oğlan geince size geliyoruz..Cenk gitar çalıyor..babası bas gitar..bizim kafalar şişiyor ama hep birlikte kafa sallıyoruz.nasıl?..defdefte belki davula başlar o arada...yıkılır sizin ev...olmadı bize gelin en iyisi..

Tanya's dedi ki...

Pınar,

Başladı başladı..çalışmalarım devam ediyor..

Tanya's dedi ki...

Sihirlicim,

Tam olmuş değil mi..bayılıyoruz Alişe biz..bakalım gelince neler olacak...sacları unutmuş değilim..

A.Ş.K dedi ki...

hahahahhaha süperrrrrrrrrrrrrr

Tanya's dedi ki...

Gofrett,

Hasta oldum bende..birde gurur yaptım he..

Gaye dedi ki...

Süpermiş.. dinlesin dinlesin, rock dinlesin, U2 delisi olsun.. takdir ettim çalışmanızı :)

Nily dedi ki...

Inanamadim, hatta sok oldum bu ultrasounda!!! Ilk defa yorum birakip selam ediyorum bu vesileyle... Saglikla gelsin rockci! sevgili Tanya... :)

Tanya's dedi ki...

Gaye,

Çalışmalarım devam ediyor hehehe.

Tanya's dedi ki...

DecafLatte,

Hoş değil mi ailenin rockcısı...daha başımıza neler gelecek bakalım.

Kocaman sevgiler,

sinem (adacim) dedi ki...

Hayt koçum beee. Görmemişim ben bu pozu. Böyle annenin böyle oğlu olur elbet. Ah bir çıksa dışarıya bizi daha nelerle şaşırtacak:))

Tanya's dedi ki...

Sinemim,

Hehehe..gururla sundum valla bende..yoksa ultrasongörüntülerinden uzak duruyorum blogda aslınde ama buna dayanamadım.

Öpücük.

Noni dedi ki...

Ay inanmıyorum şok oldum resmen şokkkk !!!!