Pazartesi, Ocak 04, 2010

Londra..kısa kısa...


Carnaby Street tam bir şenlikti...


London Eye'da sevgili ve ben...


Tower Bridge'de eksik kalmasın..


IC Vitrininde ağzımın suları akarken..


Yılbaşı..sevgilinin objektifinden...


Gece olmuş..biz sokaklardan bıkmamışız...Knightsbridge...


London Bridge'in altındaki muhteşem restoranlardan birinden tıkabasa yemiş cıkarken..


Sevgili sıcak şarap yudumlarken...

Anlayacağınız Londra şahane geçti..hamilelik hiç sorun olmadı..ne ucakta nede günde 10-12 saatlik uzun yürüyüşlerde..ya da ben bu hamileliğe bayıldım..hayatımın en keyifli dönemlerinden birini geçiriyorum...sevgilimin de bunda katkısı şüphesiz çok fazla..bol molalı..sıcak çikolatalı..yemekli ve meyveli parkurlarla nasıl gezdiğimizi hiç anlamadım..uçakta dönerken her zamanki gibi "iyi ki " dedik...iyi ki kaçamak yaptık..iyi ki birbirimizi bulduk..iyi ki bebek yaptık...iyi ki hala aşığız deliler gibi..iyi ki iyi ki diye diye geldik...


Hamilelik halleri isimli çalışmamdan...


Hamilelik halleri çalışmamdan sıkılanlara..Ofis halleri isimli çalışmamdan bir örnek...Londra seyahatinden edinilmiş bir şahane çift...

52 yorum:

ece arar dedi ki...

n aman şahane. süper.iyi ki gittiniz iyi ki geldiniz.

mermaid dedi ki...

bütün yılın böyle rengarenk "iyi ki"lerle dolu geçsin!

Tanya's dedi ki...

Ececim,

Hakkatten iyi ik gittik..bir eğlenme bir gülme..bir serserilik hali ki sorma gitsin.

Tanya's dedi ki...

Denizkızım,

İyi ki ler en önemlisi hayatın..veumuyorum hep iyi ki geçsin...

zeya dedi ki...

iyi ki gittiniz iyi ki iyi ki :):)
ben anladım benim Londram gelmiş. Hemen planlara başlansın.

En son barselona'da sizin yüzünüzden kaç ay evvelinden planlanmıştı :):)
Tanya blogun bana çok masraflı oluyor ona göre yaz bak hehehehehehhe

öpüyorum çooook

Noni dedi ki...

Mutlu bir yıl geçirmeni dilerim Tanya, botlar şahane bir de pembe montun pamuk şeker gibi aynen :)

Unknown dedi ki...

Hoşgeldin,bol bol gezip eğlenmişiniz belli...
Bebişi hazırladınız tempoya,bak şimdiden korkutmayın gözünü..

Canım yaa,ne güzel bir anne babası olacak,çılgın,delidolu,sevgi küpü :)))

Mutlu seneleriniz olsun hep birlikte geçireceğiniz.
Sevgiler
Pınar

mutfakcini dedi ki...

Süpersiniz..Yeni yılın kutlu olsun canım.her haline bayılıyorum senin.Ofis,hamilelik vs.Çizmelerine hayran kaldım yine :)

sinem dedi ki...

iyi ki, iyi ki seni okumaya başlamışım Tanya, mutlu ve aşk dolu nice seneler diliyorum..
dişler, saçlar, çizmeler hepsi şahane :))

Aslı Cin dedi ki...

İyi ki sizi tanımışız iyi ki iyi ki :)

Tanya's dedi ki...

Zeya,

İyi ki iyi ki..hadi hazırla valizini..Vedat'ı da..toplanın ve eğlence başlasın...

bende senin gazınla banyoyu kırmızı yaptım ama..ödeşmiş sayılmız mıyız ki?

Öpüyoruuum.

Tanya's dedi ki...

Noni,

Sende cok güzel bir yıl gecir..hehehe pamuk şeker gibi dedin ya bayıldım...

Tanya's dedi ki...

Pınar,

Annemde böyle söylüyor..cocuğunuzu da sokak iti yapıcaksınız kendiniz gibi diyor..sokakta doğuracaksınız diyor..Amin diyoruz bizde...

Sevgiler,
En Kocamanından..

Tanya's dedi ki...

Ebruli,

Biraz ofis halleri yapayım bu aralar..ayakkap dolabına taze kan geldi zira hehehe.

Süper şahane bir yıl sana da...

Tanya's dedi ki...

Sinem,

İyi ki iyi ki..

Hahahyt evet dişleri de götürdk Londra'ya..madem oldular..yetiştiler..onlar da gelsin dedik hehehe.

Çizmelere bende bayıldım..iyi ki aldım...

Tanya's dedi ki...

Aslı Cİn,

İyi ki tanımışız birbirimizi...ee hiç buralara gelmiyo musunuz?..Şeboya falan..nedir..hani denkleşsek bir meyve cayı..bir kahve içsek...

Ersin dedi ki...

Canım sevgi,li hepsi için İYİ Kİ İYİ Kİ çoooook!
gene muhteşem organizasyon yaptın eklına fikrine o koskoca yüreğine sağlık, hamileliğe gelince inşallah en güzel şekilde tamamlanacak ve de seneye parkurlarımız bebişle devam edecek....

çınar dedi ki...

nefis eğlenilmiş fotolardan belliii

ceydabural dedi ki...

fotoğraflardan belli güzel geçmiş tatil pembeli halin pek şahane :)

Tanya's dedi ki...

Sevgili,

İyi ki ..iyi ki...

Ve hiç bırakmayalım deli dolu halleri..oğlanı da alıp gidelim seneye..her neyereye gidiyorsak..ama afrikayı biraz erteleyelim hehehe.

Çoook.

Tanya's dedi ki...

Çınar,

Pek pek eğlenildi..girmediğimiz delik görmediğimiz sokak kalmadı..

Tanya's dedi ki...

Fotoğraf Penceresinden,

Çok eğlendik canım..pembeli fotoğrafa bende bayıldım...deli deli..

serrose dedi ki...

Nerden baslicam ben Tanyasum yaa :)

kartin geldi bin kez mujk :) bayildik.

Disler sahane gornuyor :)
Londra da oyle :)
Boyle guzel hamile olmak istiyorum ben de :)

Ofis halleri ve yeni pabuclarda guzel :)iyi gunlerde giy canim benim

MUtlu Saglikli yillar :)

Tanya's dedi ki...

Serrosum,

Eee kart bana da geldi..sinsice karşılık verdim hehehe.

Dişler oldu pekte memnunum...ışıl ışılım artık hahahyt.

Hamile olursun işin sırrı öncesinde zayıf olmakta...sonrasında da keyif ve dikkat...

Öpüyorum.

oytunla hayat dedi ki...

tanya hoşgeldin :)
iyi ki gitmişsiniz gerçekten, ikinizinde gözleri ışıl ışıl fotolarda :)
göbişi öptüm, ayakkabıyı sevdim ;)
tekrar iyi seneler canım

Çileksuyu Sibel dedi ki...

hosgeldiniz gule gule gittiniz tanya'cim..sen gordugum en harika hamilesin inanki,hem cok gzeul giyinen,hem keyfini suren..harikasiniz ikinizde..iyiki vrsiniz cidden..bu arada ben seni yine ruyamd gordum ama simdi hatirlamiyorum..ne alakaysa,bana ne oluyorsa artik..kendine dikkat et..masallah diym nazar gelmesin..xxx

Tanya's dedi ki...

Sebnem,

Hoşbulduk...evetya ışıl ışılız..iyiki gittik diyoruz..

Göbüşöpüldü..ayakkapları bendesevdim..

Senideöptüm ben.

Tanya's dedi ki...

Sibel,

Çok teşekkür ederim...aslında diğer hamilelergibiyim..sadece robadan elbise modunda değilim belki..yadahayatdevam ediyor diyorum..tüm keyfimlede tadını cıkarıyorum ve allahtan sevgilidebenim gibi..keyifle sürdürüyoruz.

Aaaa..üyamı..nedir acaba ki?..e merak..

Taylan Sezginer dedi ki...

walker'sları bitirmiyoruz sakın!!! benden yakında gideceğim, tedarikli dönerim bu sefer:)

yaseminwonderland dedi ki...

Aaaa,
Benim kız da London'daydı babasıyla...Büyük ihtimalle aynı uçaktaydınız...Baksana tanıştılar Aliş'le bir nevi..Pembe monta bayıldım...
Öpüyorum!!!

Özgür Turan dedi ki...

İlk 2 foto harika! iyi ki gitmişsiniz gerçekten de! ee detayları alırım yakında:) öptümm

Verda dedi ki...

Ah Londra Lonrda Lndraaaaaaaa.... Kızımı alıp gidesim var.. Dinleyeceğim hepsini.. herşeyi :))))

eso dedi ki...

CANIM YENİ YILINIDA KUTLAYAMADIM SENİN... SENİN İÇİN EN YENİ YIL EN MUTLU YIL BU YIL....BAYILDIM RESİMLERE ÇOK SEVİNDİM RAHAT RAHAT GEZMELEREDE....O GRİ BOT MAHVETTİ BENİİİİ GÜLE GÜLE GİY...

duygu dedi ki...

hangisine bayılacağımı bilemedim.
toptan yaydım kendimi fotoğrafları izlerken...

hep böyle mutlu ol. hep ama...

sana çok yakışıyor...

Tanya's dedi ki...

Taylancım,

Dün gece elim walkerslaragitti..gitti..aklıma sen geldin..hamile kadın bir torba bile yemedi..ama bu daha ne kadar sürer onu bilemem..elini cabuk tut sen iyisi mi..

Kucak

Tanya's dedi ki...

Yasemin,

Aaaa..Babası ile bir kız cocuğu gördüm mü acaba..ne şahane olmuş bak..biz ada derken cocuklar kaynaştı bile hahahyt.

Öpüyorum.

Tanya's dedi ki...

Ozgürcüm,

Uzun bir öğlen yemeğinde detayları bildiririm...pek güzel keyif ettik..

Tanya's dedi ki...

Verdacım,

Kulaklarını çınlattık yılbaşı günü zaten..en kısa zamanda gelmek üzere..

Tanya's dedi ki...

Esocum,

Eee nerelerdesin..yeni yıl kutlu olsun..mutlu olsun..

Botlar hem şahane hemde o kadar sıcak ki...

Kucak..

Tanya's dedi ki...

Duygucum,

Bin teşekür ederim..ve olabildiğincekeyif almaya calışıyorum şu kısacık hayattan..bakalım yeni yılda dabuböyledevam edebilecek mi hehehe..malum..

Unknown dedi ki...

hoş geldiniz ve sevindim çok mutlu ve iyi olduğunuza :)allah sizi nazarlardan korusun inşallah :))
fotolar harika siz de tabi ki :))
ayrıca ayakkaplarını da güle güle kullan çok güzeller :)
sevgiler tanyacığım...

Tanya's dedi ki...

Burcu,

Hoşbulduk hoş..keyifle gittik geldik

Ve evet ayakkaplara hastalandım bende.

Öpüyorum.

Elçin dedi ki...

Hamileleik size çook yakışmış, Allah nazarlardan saklasın, maşallah.

Tanya's dedi ki...

Elcin,

Çok teşekkür ederim..şımardım burda..

pasta evim dedi ki...

Mümkünse kendiniz için maaaaaaşallah deyip poponuzu kaşırmısınız lütfen?
En kötü günleriniz böyle olsun inşallah.

Tanya's dedi ki...

Pasta Evim,

Kaşındı..ek olarak dil de ısırıldı..
Çok teşekkürler..

Hayatın Ressamı dedi ki...

oh oh keyifler artsın taşsın.maşallah.
bizim şehir dışına bile çıkmamızı yasaklamışken doktor;ve bu şehir üstüme üstüme geliyorken gözlerinizdeki o ışık mutlu etti beni.
gez toz,eğlen coş.
sağlıkla mutlulukla.

Aslında israfa inanılmaz karşıyımve bu ayakkabı çılgınlığına hiç bir zaman anlam veremem ve bu kadar ayakkabı alanlar için herzaman üzülmüşümdür.
birazda cimriyimdir.
ama sana hiç kızmıyorum.
sen elınca mutlu oluyorum.aaayyy buda çok tarz ama diyorum.
bu arada kaç no papiler?
giymediklerini bana gönderebilirsin .Hiç itiraz etmem .

Tanya's dedi ki...

Sihirlicim,

Gubuşun sağlığı sıhhati yerine gelsin..o zaman şehrin üzerine gelmesi bitecektir..istediğin yere gidebileceğini bilmek bile yetecektir.

Ahahahyt..israf değil benimki yahu..sadece ayakkap alırım ben..üst baş almam..ayakkaplarıma da gözüm gibi bakarım eskimezler bile.

Ayak numara 36..uyar mı sana hehehe.

Öpücük.

Hayatın Ressamı dedi ki...

evet iyileşince her yer yerli yerinde durup üstüme gelmiyecekler.


aaaaa şansa bak benim ayaklarımda 36 numara.
gerçekten:))

Tanya's dedi ki...

Aaaa...hemde ne şans..bak demek ki ayakkp almak israf değilmiş hehehe.

A.Ş.K dedi ki...

LONDRA SÜPER GÖZÜKÜYOR HER ZAMANKİ GİBİ SİZDE :))))

Tanya's dedi ki...

Gofrett,

üperdi gercekten de..ilk iki gün yağmura rağmen..hiç durmadık..vazgecmedik..