Pazartesi, Haziran 01, 2009

Adaçayı ve sufle

Canımız arkadaşımız Tuğba'nın ve bizim kız Alaç'ın bize gelmesi ile şenlenmiş şahane geçmiş bir haftasonunun ardından..halen itiş kakışı devam eden iki önceki postumun yorumlarını yanıtlamaktan bitap düşüp işe başlayabildim...

Yaz artık hissediliyor..dün klübe gittik...sabah hava serin diye...yanımızda bikini mayo yok..zira benim lisans işini konuşacağız...aman o havuz nasıl şahane...nasıl denizle bir..sanki denizde yüzer gibi...zor tuttum kendimi dalmamak için....kararlıyım her sabah idman yapacağım...hahayt.

Cumartesi gecesi iskelede Halki restauranta gittik...ben balık yemem de sevmem de..yedirmem de yakınımda yöremde...eziyet gibiyimdir...ama burası balıkçı...sevgilinin elleriyle ayıkladığı küçük bir parçayı zorla indirdikten sonra mideye..börülce..pancar..rum böreği..hmm..yedikte yedik..ve gecenin sonunda sufle istedik..heyhat...o nasıl sufleydi...Eğer adaya gelip bize gelmek istemezseniz..yemeğinizi ve içkinizi mutlaka Halki Restaurant'ta yiyin..için...biz her haftasonu biryer deniyoruz..ilk kez yazasım geldi..o kadar keyif ettik...

Tuğba ile adaçayı molası verdiğimiz anlardan biri..sanırım adanın dört bir tarafını yürüdük ama halen görmediğimiz yerler..girmediğimiz sokaklar var...

tugba dedi ki...

AY SONUNDA FOTOM ÇIKTI SAYFANDA BENDE VARIM HEYOOOO:)))) PEK GÜZELDİ HER ŞEY BENİ ÇOK GÜZEL AĞIRLADINIZ SAOLUN VAROLUN CANLARIM DAHA NİYE RAKI BALIKLI AKŞAMLARA:))) SİZİ SEVİYORUMMMMM

zeya dedi ki...

ben de sufle istiyorum. Sıcak sıcak çikolatanın dibine vara vara :):)

Dün sabah pek bir ada hayaliyle uyandım ama hava kapalı olunca başka planlar yaptık.

Öpüyorummm

mermaid dedi ki...

ay! börülce mi? yerim yerim yerim!

Damlo dedi ki...

ben balık sevmem dediğimde öldürcek gibi bakıor benim çevremdekiler. balık sevmeyenleri gördükçe rahatlıyorum elimde değil eheh

Tugbacım,

Hep gel..dedim ya hafta arası da gel hehehe.

Daha içilecek rakı vardı hani..limoncello öncesi.

Bizde seni seviyoruzzzz.

Zeyacım,

Ah o krema..pudra şekeri...gelsenize bir cumartesi günü..geceyi de sufleye bağlarız.

Dün hava sabah pusluydu adada..sonradan bir nefis oldu..Alaç yüzmeye bile gitti.

Öpüyorum..özledim.

Denizkızım,

Ay sadece börülce değil..hayatımda yediğim en güzel börülce.

Eğreltiotu,

Ben oraları çoktan gectim..iş yemeğine gidiyoruz balıkcıya...hmm şöyle patlıcan kızartması ile bol yeşillikli bir salata getirin bana diyorum...

O yüzden giderim balıkçıya..keyfile..nasılsa yemek zorunluluğu yok..ben daha çok içme işlerine bakıyorum.

keLemek dedi ki...

ııımm.suflee
bayılırım (:
süpermiş haftasonu.her gün haftasonu olsa değil mi =)
yada haftasonu gün sayısı artsa..
birşeyler yapmalı bu konuda birşeyler (:

Kelebek,

Ben çalışma günlerinin azaltılması ve haftasonlarının uzatılması ile ilgili bir çalışma içindeyim..avukat arkadaşlar, kendilerini bilirler..sözleşme hazırlayacaklar..eğer çalışırsa haber ederim hahahyt...

Ah sufle..dibini sömürüyordum ben.

Adsız dedi ki...

oh ohhh bu adada yaşananlar her geçen gün daha da özendirici oluyor. neşeniz bol olsun:))

Zehracım,

Yakın yahu ada istanbul'a..keyfili de cok..ee bizde hakkını verelim diyoruz.

keLemek dedi ki...

içim sevinç doldu bir an (:
bekliyorum haber mutlaka =)
ve evet sufle öyle birşey..
dr.oetkerinkilerle yetiniyoruz biz çok canımız çektimi 2 dk da yaparak..=)

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

ohh afiyet olsun yarasın tanyam :)

aaaa unuttum bu arada sana adaçayı çooooook faydalı :)anladın sen ... her gün iç ama geceleri yatarken içme lütfen.çarpıntı yapabilir

öptüm seni

Özgür Turan dedi ki...

Hahhaa hayatımda bir balık sevmeyen Serdar'ı bilirdim. bir de sen çıktın şimdi iyi mi:)) pek iyi anlaşırsınız bu durumda:)

ipek dedi ki...

2 yıl öncesine kadar balık yemeyen - bir akdenizli olarak çoook savaş vermemgerekti bunun için- ama şimdi şimdi balık rakı ikilisinden vazgeçemeyen bir insanım. Bir anda oluverdi balık yiyişim :)))
sen tavsiye ettiğini göre bu Halki'ye en kısa zamanda uğramak lazım. Ee gelmişken bi sizi de görmek isterim :))))

Kelebek,

Benim iş hayatındaki hedefim bu..cumaları çalışmamak üzere kontrat yapabilmek...

Aahhh..gelsenize sufleye canım.

Elçinim,

İçiyorum ben içiyorum..merak etme..

Saol varol.

Özgürcüm,

Gelsenize...size balık ısmarlayalım heheh..Serdar ve benim için leziz şeyler var...ee hadi..

İpekcim,

Benden vazgeçti herkes..sevdiler beni balık yemez..yiyeni de sevmez halimle..

Derhal geline o zaman..

Ersin dedi ki...

Ah be sevgili,
Balık veya deniz mahsulü sevilme mi? olsun sen sevme ben seni seviyorum....
iyi ettik gittik ve aslında bize tavsiye edildiği gibi iskele meydanmındaki halki restaurant gerçekten de pek iyi idi ( hesap ta dahil)
HAdi bakalım bu hafta klüp ve lisans işlerini halledelim....
hahhaayt

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

OOoo ne güzel pazartesi yazısı.Tuğba,adaçayı,sufle:)
Süpermiş.İyi haftalar şericim.

yaseminwonderland dedi ki...

Tanya'cım,
Biz yazın ada ada lokanta dolaşıyoruz, pek keyifli...çakırkeyif kazalar olmuyor değil tabii!Yanlışlıkla binilen son Bostancı vapuru vs:))...
B.adada İskender açılmış bu sene,oleyy...Bekliceem...benim kızın okulu kapansın (gün sayıyoruz), biz bir adaya kapağı atalım da...

Sevgili,

Oh oh ne güzel keyif ettik..bu cumartesi de gidelim mi?

Lisans işlerimizi halledelim..idman yapalım..cumhuriyet kupasına hazırlanalım..

Çoook.

Şericim,

Haydi..bir haftasonu bekliyoruz bak..şahane bir başka pazartesiye hazır olmaya.

Yasemincim,

Bu sabah konuştuk aynı şeyi..her adaya gitsek..yesek içsek..Burgaz'da Barba'ya...Büyük ada'da sen ne dersen oraya...

Şimdi iskender beni biraz bozabilir ama şıra içerim yanınızda heheh.

Hadi bitsin kızın okulu..ortada buluşalım o zaman.