Pazartesi, Mayıs 04, 2009

Adalı olmak

Sevgili de bende Heybeli Ada'yı çok severiz..Halki Palas'ta evlendik biz geçen sene....ılık..güneşli bir kış günü...Kışları şehrin kalabalığından sıkça kaçıp Adaya gideriz..bazen yürümeye..bazen kalmaya..bazen sıcak bir adaçayı içmeye...gideriz ama...uzundur aklımızda adalı olmak vardı o yüzden..gitsekte dönmesek..kalsak..çocuklarımız olsa..adada büyütsek..erik çalsalar komşunun bahçesinden..köşedeki okula gitseler..Alex'le..Mehmet'le diye..altına verdiğimiz küçük yelkenli ile Kaşık adasına kaçsa mesela...dizleri yara bere içinde olsa ama kornasız..korkusuz...araba gürültüsüz..temiz havalı bir yerde büyüse...Çocuklar değil sadece..bizde keyif etsek...yatsak yuvarlansak...bir balkon olsa..Ruhban Okulunu da görse...Burgaz Ada'yı da...yeşillikler içinde olsa...haftasonları dolup taşsa ev..herkes bizde toplansa..tüm çocuklar..yeğen...anne..baba...dostlar...

Olsa..keşke..bulabilir miyiz derken..Adalı oluverdik biz...bu haftasonu taşındık Ada'ya..ilk misafirlerimizi bile ağarladık...Sed ve annesi...Tugba...Koray ve Canım Defdef...Kah güneşin tadını çıkardık kah esen rüzgarın...ve bu sabah kalktığımızda sevgili ile..biz ne iyi ettik dedik birbirimize..biz ne iyi ettikte birbirimizin olduk..

Sebnem'den dedi ki...

Tanyacığım,
İlk duyduğumda nasıl mutlu olmuştum..
Güle güle oturun..güzel güzel çocuk yetiştirin..
İlk misafirleriniz size uğur getirsin..Defdef gibi tlfon saçlı kızın veya oğlun olsun..
Evinizden sağlık,bereket,mutluluk,kahkaha eksik olmasın..
Öpüyorum sizi....Hemde çoooooooook..
Ada işlerine kapılıp benim düğünü unutmayın haaa!!
Binlerce öpücük...
Ha birde en kısa zamanda Ada'da kendi evinizin sahibi olun...
Bizde size gelelim bol bol..İkimizde aynı anda göbeeeemizi kaşıya kaşıya ada sokaklarında turlayalım..
Ay bu dilekler bitmez..
Bol şaraplı,müzikli,sohbetli geceler yapalım...

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

İnanmıyorum!!!!!!Her Ada'ya gittiğimizde hepimizin aklından geçen...Harikasınız!!!Güle güle sağlıkla, keyifle oturun inşallah! Çok sevindim Tanyaa!!!!

Sedeliko dedi ki...

ada:)

mermaid dedi ki...

aaaaay harika!
bu bizim de hayalimiiz:)
çok çok sevindim, güle güle oturun on bin yıllar.

maslahatgüzar dedi ki...

Bir kaç yıldır her yaz bir hafta on günlüğüne Gökçeada'ya gideriz eşimle ve bütün bir yılın her türlü kirini pasını bırakır geri döneriz. Gökçeada başta olmak üzere bütün adaları çok seviyoruz ve bir gün kuzularımız, keçilerimiz, tavuklarımız olsun, adada küçük de olsa bir evimiz olsun hayali kuruyoruz. Umarım hepimizin hayalleri gerçek olur, siz bir adım da atmışsınız ne güzel.

serrose dedi ki...

Canım hayırlı olsun çoook sevindim :)

misafir listesinde olmak isterim :)

yeni ev çokça mutluluk çokça sağlık çokça huzur çokça aşk getirsin size

kocaman sevgiler canım sanaa

Şebocuğum,

Dilekler şahane..en kısa zamanda gelin..keyif edelim bolbol..

Sizin düğün unutulmadı..smokin temizlemeye verildi..Sed bana şahane bir elbise buldu..bir iki işi var..gelinlik noldu?..ne zaman alayım?

Ay en iyisi ben seni bir arayayım.

Seblacığım,

Her adaya gittiğimizde aklımızdan geçe geçe edindik biz bir ev..

Darısı diğer dileyenlerin başına.

Sed,

Şahane..

Denizkızım,

Eee hadi gelin komşu olalım.

Tülinciğim,

Hepimizin gönlünün bir köşesinde bir kaçmaktır var..isi pası bırakmak..iki çit sürmek var..

Darısı başınıza diyorum ben.

Serrosum,

Bin teşekkür..aaa listede adı olmak ne ki..yolunu düşürdün mü buralara ilk adaya bekliyoruz..keyif edeceğiz.

pinarbk dedi ki...

Ah Tanya, dağıttın beni. En büyük hayalimi gerçekleştirmişsin. Keşke ben de sana komşu olup Burgaz'a gelebilsem.

Güle güle otur evinde...

tubik dedi ki...

Böhühüüüü :((((

Gelemedik biz, çok istedik de gelemedik hem de :(

Güle güle geçsin tüm günleriniz orada... Aliş de sokaklarda zıp zıp zıplasın... Biz de misafir olalım adaya..

Ne de güzel...

Bizsiz giden ekibe sesleniyorum.. Bizimle de gidersiniz di mi?!?

nazo dedi ki...

Tanya Tanya çoook sevindim adınıza.. Ne güzel bir haber, darısı dileyen herkesin başına.. Bir de 'Ada' ismi kulağıma ne hoş geldi. Ufaklığın ismi Ada olsunnn!!

Türk filmi dış ses:
"ADA, anne-babasının Ada'da resmileşen aşklarına, yine Ada'da şahit olarak büyüyordu... Çok mutluydu anne-baba-çocuk.."

Bu arada Ada'nın cinsiyetine karar vermedim. Onu bari size bırakayım :p

En iyisi ben gideyim..
Öptümm..

Pınarcığım,

Hii Burgaz görünüyor evden..el sallasan gelebilirim..

Gelsene..o kadar güzel ki.

Tubikciğim,

Böhü yok...sezonu açtık..ekip olarak hep gelirsiniz..Sed tüm haftasonu benleydi hehe.

Evet evet Alişte zıp zıp zıplasın..yara bere içinde..

Nazocuğum,

Hahahyt..çok güldüm mizansene...ama olur mu olur..

Çok heyecanlıyız biz bu ada işi için..pek güzel oldu herşey..denk geldi..hadi döndüğüne göre gelin sizde.

pommeler dedi ki...

bende gecici bir süre adalıydım sevgili durumundan
cok ama cok sevindim sizin adınıza
bambaska bir seydir adalı olmak
öpüyorum cok

defneyleyasamak dedi ki...

dolunay gecelerinde o balkonda kadehlerinizi dolduracağım ben... ilk dolunayda... son vapura yetişme telaşına düşeceğim sonra...

serpil dedi ki...

Ne güzel olmuş, güle güle oturun adanın keyfini sürün :)

Pommelerciğim,

Evet ya bambaşka..telaşsız..sukunet içinde..bayıldık biz bu işe.

Tuğbacığım,

Vapura yetişme telaşı olmadan doldurursun kadehleri..keyifle..hmm dolunay mı dedin..az kaldı..

Hep gelin..keyifle gelin.

Sevgili Serpil,

Güzel oldu..keyif oldu bize..huzur oldu..

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Tanyakuşum,şericim süper bir haber buu:)
Çok sevindim.Güzel günlerde sağlıkla,huzurla,mutlulukla oturun.Bizde gelelim hep beraber oturalım:)
Süper bir hafta diliyorum:)
Kocaman öpücük

Zilsizim, Şerim,

Evet ya..denizden uzak olmamak gerek değil mi?..Sen adaya sıkça geliyorsun..ne zaman istersen..bekliyoruz..çok keyifli ev.

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

tanyaa çok ama çok sevindimmm:)

devamlı salondan adalara bakarken artık seninde orda huzurlu ve mutlu olduğunu bilmek çok güzel olacak...cuma günü senin o aradığın ama bulup bulmadığını bilmediğim o dissskooo toplarından buldum kadıköyde...

benim onu gördüğümde suratımın şeklini görmen lazımdı :) 32 diş meydanda ..içimden aaa tanyanın toplarıııı diye bağırdım :)

hemde boy boy vardı

yeni evde sağlıkla huzurla neşeyle otur canım benim :)

Elçinciğim,

Bin teşekkür güzel sözler için..huzur içinde olacağımdan hiç şüphem yok.

Hahahyt...disko topu mu dedin sen bana?...almam gerek onlardan..artık iki eve de..

Disco disco partizani...

enne dedi ki...

Balkon süper görünüyor, manzarası da harikadır eminim. Ben de adayı seviyorum, hiç kalmadık ama çok gittik. Ayrıca cesaretiniz için de tebrikler, ben günlük gezileri sevsem de gidip adada yaşamak ister miydim bilemiyorum. Güle güle oturun ada sahillerinde:)

Özgür Turan dedi ki...

Aaaa harika! Ne iyi yapmışsınız. Bu arada bizim de evlenmeden önce minicik bir evimiz vardı kiralamıştık Heybeli'nin tam tepesinde. Her haftasonu oradaydık, orada aşık olduk, orada evlenme kararı aldık. çoook özeldir bize o ada.
Kefirimi aldım bugün canım çok teşekkür. Tuzluğa da ayrıca çoook güldüm. İçine tuz ya da biber koyarak kullanacağım bunu haerin olsun.:)
öperim.

Sen Gelince dedi ki...

Yeni güzelliklere vesile olsun:)

Sevgili Enne,

Bir deli cesareti geldi bizimde üstümüze..ve iyi de ettik sanırım..

Ada sahilleri pek keyifli.

Özgürcüğüm,

Aaaa..ee hadi o zaman..toplaşın gelin..bize de çok anlamlıydı Heybeli...biz yazları ordayız bak..

Ahaha..kefir tuzluğu nasıl..hava alsın diye..sen güzel kefirler üret..ben light sütten yapıyorum..laktozsuzdan da oluyor..

Bakalım şimdiye dek içtiklerinden farklı olacak mı?

Tuzluğu atalım istersen..yada kefiri üret onla birilerine ver...bana öyle geldi o tuzluk.

Öptüm.

Sevgili Nilsunun annesi,

Eee o güzellikleri de bekliyoruz hani hahayt.

el*ff dedi ki...

Tanya müthiş bişey buuuu bayıldım bi de kıskandım hem de acaip :)) Adasever olarak ne güzel yazmışsın tüm dileklerin gerçekleşsin yenilsin içilsin yüzülsün koşulsun bol kahkaha ve bebek sesi dolsun adanın her yanı :))

Elifciğim,

Bende hep kıskanırdım adalardan birinde yaşayanları..yukarısı kıskançlığıma dayanamadı..al bakalım dedi..hahyt.

Ah..dolduracağız adayı..dostlarla..seslerle..müzikle..kimbilir belki de bebek sesleriyle

yasemin dedi ki...

Aaaa Tanya'cım
Ne kadar sevindim, demek ki komşu oluyoruz:))Benden söylemesi, büyülüdür adalar, insanı kendine fena aşık eder, her türlü cefasını mecnun gibi çektirir çünkü sefası eşsizdir. Ben B.adalıyım ama Heybeliyi'de ayrı sever, her sene o muhtesem Ruhban Okulunu ziyaret eder,dünyalar tatlısı Apostol Bey'den lezziz paskalya çöreği hediyemi, yumurtalarımı almakta kusur etmem:))
Cok mutlu oluyorum işte ada ruhlu insanlar adaya taşınınca, yaşasın..Sizi çok mutlu edecek ada hiç şüphem yok.
Yazın görüşmek üzere..
Yasemin

yasemin dedi ki...

Hay Allah, gmaile yeni üye oldum ve başka adres çıktı yukardaki yorumuma. Ben aslında yaseminwonderland'ım...:))

Alara dedi ki...

hersey için çooook sonsuz tesekkürler seni çoooooooooooooookkk seviyorum....

Turkuaz Deniz dedi ki...

Tanya, ne iyi etmissiniz, cok iyi etmissiniz! Harika!!! Gule gule, huzurlu mutlu bol kahkahali bir ev olsun, sicacik. Sevgilerimi gonderdim evin balkonuna:) Cat kapi tik tik tikkk gelebilirim her an:)

Ersin dedi ki...

sevgili
Gerçekten de "ne iyi ettik"....
GGÇ
Canımsın

ÇAğ dedi ki...

Tanyacım eviniz size uğurlu gelsin, tüm yazdığın dileklerin gerçek olsun, zaten diledin tek bişe kaldı gerçekleşmesi,az kaldı...
Öpüyorum

Yaseminciğim,

Ah şahane..ruhban okulu dönüşü bize gelir aldığımız cöreklerin yanına şahane bir çay yapar içeriz o zaman.

Ada bize hep huzur verir..hep bir sıcaklık gelir..yaptık bir iş..ve umarım keyifli olacak.

Yaza görüşmek üzere o zaman..

Alaçım,

Sen hep gel..hep keyif edelim. Bende seni çok seviyorum.

PS- Sabah sandviçini yedin mi*

Neşeciğim,

Güle güle oturacağımız kesin..deli deli hemde..hadi gel sende artık..bak balkonda dolunayda şarap servisi var Tuğbadan.

Sevgili,

Çok iyi ettik çoook.

GGÇ..evet..

Çağlayancığım,

Ay herşey bir bir oluyor..haklısın..herşey sıraya belkide..sebat ettim bekliyorum..

sermoon dedi ki...

hayirli ugurlu olsunnn Tanya"cim..adiniza cok ama cok sevindimmmm

eso dedi ki...

hep benim özendiğm şeylerimi yapmak zorundasın seni bre deli kadın yoga yaparsın,gezersin neymiş 2leylek görmüşte havada!giyersin o canım elmalı armutlu pabuçları nispet yaparsın,taylan kümeliye gidersin göbiş erir oldu bide simdi adaya taşınırsın ben napım hiç istanbulu görmemiş ankarada yaşayan bir yarı izmir yarı diyarbakırlı olarak ben napım haaaa unuttum bide şuan işssiz olarak offfffff
şaka maka benim de senin adada olmayı istemen gibi
bide ütopya hayalim var oda izmir eski foçada yaşamak kasaba gibi bi yer orası orda olmak istiyorum bende....

Eya dedi ki...

Sevgili Tanja...inan bende okurken sanki kendim ada´li olmusum gibi sevindim.Oh pek güzelyapmissiniz, elimizdeki zamani istekleimiz dogrultusunda kaliteli gecirmek yine kendi elimizde, sevgilinle sana huzur ve keyif dolu günler diliyorum...

zehra

DC ISTANBUL HATTI dedi ki...

en guzel hsyalim, ne mutlu siz gerceklestirmissiniz. lafta kalmayan herseye bravo diyorum...

♠Crystal Meth♠ dedi ki...

Kıskanç olduğumu bir kere de farkettirdi bana bu yazı.Siz,kendini bilmez insanlar,bunları yazıp,monitör karşısında parıldayan salak pixellere bakarak ağzının suyunu akıtan zavallı insanlara bunu yapmaya ne hakkınız var?!Sezonluk ev bakmaya gidiyorum adadan.çaav. :[[

devrim dedi ki...

Tanya'cım çok şanslısın:)) Muhteşem bir yerde kuş sesleriyle uyanacaksın.Eee artık en kısa zamanda yavru da gelir huzur içinde büyütürsün orda.

Yalnız ben kırmızı banyoya üzüldüm daha yeni yaptırmıştınız ayol :))

maslahatgüzar dedi ki...

GGÇ ne ki :)

Ben sallayayım bir iki tane.

Geldik Gördük Çöktük ( adaya :P )

Gündüz Güzeli Çiçeğim ( Buñuel klasiğini çok seven sevgiliden Tanya'ya )

Gelsin Güzel Çocuğumuz ( çok salladım yahu, mutlaka manalı bir şeydir GGÇ )

Ne Ki :)

Sermooncuğum,

Teşekkür edeiiiiz...Eee Japonyadan yolunuz düştüğünde bekliyoruz o zaman.

Esocuğum,

Aaaa..bakarsın Ankarada bir yer acarız..yoga okulu belli mi olur?..seni de burslu talebe yaparız..

Biz yaşadığımız hayattan zevk almaya çalışıyoruz..özü bu..bu sene yaz tatiline gitmek yerine Ada'da bir ev kiraladık..Darısı başına diyorum ben o zaman..eski Foçalı ol sende..en kısa zamanda..bir de iş çıksın karşına..en hayırlısından ve keyiflisinden...ben hala saçlarının olduğu bir fotoğraf bekliyorum bu arada.

Öptüm.

Sevgili Zehra,

Ah uzun zaman oldu..kimse adımı Tanja diye yazmamıştı..7 yaşındaydım en son..30 dan çok yıl geçmiş yani hahayt...bir heyecanlandım şimdi..ne güzel.

Dediğin doğru..zamanımızı ve paramızı efektif kullanmaya çalışıyoruz...Esoya yanıt yazdım az önce..yaz tatiline gitmeyeceğiz bu sene..Adalı olduk zira..

Sevgili DC Istanbul Hattı,

EE hadi o zaman hayal olarak kalmasın..komşu olalım mı?

Sevgili Crystal Meth,

Aaa bak ne güzel..adalı yaparız belki seni de..

Görüşürüz o zaman.

Devrimciğim,

Bir hayalin peşinden gittik..ve evet..çocuk sesleri için çabam var hani hehe.

Kışlık evi tutuyoruz..üzülme..kırmızı banyo en süperinden hizmetlerine devam etmekte.

Tülinciğim,

BUradan yazmayayım da ben sana bir e-maişl atayım..olmaz mı?

Ama çok güldüm..en çokta Gelsin Güzel Çocuğumuza...

Haydins dedi ki...

Tanyacim wouww cok hizlisiniz ben mi yavasim yoksa :)Cok guzel bir sey yaptiniz ,ozendim valla .. Balkona bay-yil-dim simit lazim ama ben getireyim :)

Serpilciğim,

Hadi simitleri al gel bekliyorum..pek keyifli..pek huzurlu..

eso dedi ki...

aah tanyacım bilgisayarıma truva atı diye bi virüs girmişti fotolarımı tekrar bulmaya çalışıyorum..en kısa zamanda yollıcam maille.iyi dileklerin için minnettarım sana canım ama ne güldüm burslu öğrenci fikrine ne!kız işsiz ya çok güldüm bu arada bu sene nasıl tatil yapcaz bilmiyorum heryer yabancı turist kaynar malum domuz gribi falan nolcaz bilmiyorum valla kardeşim havaalanında çalışıyo 20 gün izin aldı başımızdakiler baştan önlem alsada TEĞET geçse bari!BU SENE ANLAŞILAN BAKİR TOPRAKLAR BENİ BEKLER..

Esocum,

En kısa zamanda bekliyorum.

Bursta ciidiyim..iş 3 nalla bir ata kaldı..hele bir ankara şubesi açalım..hahayt.

BU sene tatil yok..domuz gribi var..biz neden adaya gittik sandındı hehe..

Şaka bir tarafa biz tatil yerine adada ev yaptık bu sene..ve sanırım çok daha keyifli olacak.