Salı, Aralık 18, 2007

Prag'a gidiyoruz galiba ve iyi Bayramlaaaar!

Sevgiliye almış olduğum doğum günü hediyesi olan Prag seyahatini benim acaip programsızlığım sebebiyle yapamayacak durumlara tam da gelmişken hayatımda "galiba" bir gelişme oldu ve perşembe sabahının kör bir karanlığında Prag yolculuğuna cıkıyoruz.

Prag için resim gibi şehir derler..benim ilk gidişim..bakalım nasılsa gelince vırı vırı anlatırım...bu yolculukta Canım Sybellam ve Kero'mda olacak..sanırım sıcak şarapta boğuluruz hehe..

Bu vesile ile (TRT lisanı gibi oldu) Herkesin bayramını kutlar güzel yanaklarından öperim..canlıları kesmeyin..kesilenleri yemeyin!

zeya dedi ki...

Selam geçen sene bayramda gitmiştim. Aşağıdaki linklerde tüm gezimizi ve restoran adreslerini bulabilirsin. Tam sevgiliyle tadı çıkacak bir şehir. Keyfini çıkartın.

ve resimler

Öpüyorum kocaman :):)

Canım Zeya,

Hemen bakıyorum sendeki bilgilere..Cok faydalı olacağına eminim..iyi tatiller..belki caddede karşılaşırız senle..yanyana gecerken aa diye..öpüyorum

zeya dedi ki...

İyi yolculuklar gidin keyifle dönün Şebnem kursu ben işi kırarım bir kahveye buluşalım :):):)

Verda dedi ki...

Benim için bir kadeh şarap kaldırılacak ve o an yüzünüz güleceeeeeekkkkkkkk!!!!
Bol bol eğlenin, döndüğünüzde kaçış yok beraberizzzzzzz....

sevgiyle kucaklıyorum her ikinizide....

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Benim içinde çok eğlenin Tanya,
Olurda birşeye ihtiyacınız olursa çok yakın bir arkadaiım var Prag'da.Elimden gelen birşey olursada seve:)Mutlu bayramlar:)

Tanya's dedi ki...

Zeyacım..valla buluşalım.Şebonun kursu bitsin de.

Verdacım..şekerim yüzümüz hep güldü ve hep sarhoştuk..öğleden itibaren şaraplarımızı itina ile içtik...cok keyifliydik.

Zilsizim..ah be maili gec gördüm ama allahtan arızasız geldik..ama hepiniz için eğlendik..sizin tatile gitmenize gerek kalmadı..bizi gönderin yerinize hehehe..

Sybella dedi ki...

Evveett gittik ve geldik:)))

•°o İbrahim ve Ecem o°• dedi ki...

Tanya'cim Ersin hocanin blogundan haberleri aldim donmu$sunuz...:P Yeni post bekliyoruz tatil resimleriyle birlikte:) Saka bir yana umarim muhtasem vakit gecirmissinizdir... opuyorum...

Tanya's dedi ki...

Sybella ne döndük ama hehe

Ecemcim..yazıcam ışıltılı bir post..öpüyorum kocaman

kedi dedi ki...

Hahhaaa fotoğrafları bekliyos 4bin gözünen!
EtYiyenlerDerneği
AsBaşkanıMikropBiyo

Ersin dedi ki...

AAAA ben bu yazıyı atlamışım canım allah allah döndük ama neyse, hehehe çok güzxeldiii

Tanya's dedi ki...

Ana mikrop Biyo..et yiyiciler dernee başkanı kız..görmemişim commentini..ahanda sevgilininki de aşağıdaymış hehe..üstteki postta bol bol resim var..sevgili de koyucak..öptüm mikropum