Perşembe, Nisan 24, 2014

19 Nisan!

Tam 4 yıl 5 gün önce hayatımızda çok acaip bir mucize gerçekleşti. O güne dek sesine katlanamadığım bir küçük insan hayatımıza girdi. Bana tüm doğrularımı değiştirtti. Hayatıma anlam, yüzüme kocaman bir gülümse kattı.

Hayattaki en iyi arkadaşlarıma rakip, biricik sevgilime yandaş oldu. Sohbetlerin en kralını kendisiyle yapar olduk, yemeklerin en güzelini beraber yiyoruz artık, benim hiç bilmediğim "Starwars", "uzay aracı", "kovboyluk" ve "tren" gibi konularda bana ahkam kesiyor bana, en uzaklara onunla yüzüyoruz artık, hiç gitmediğimiz yerlere giderken o da var artık, sanki hep varmışta, ben 40 yıl boyunca bunu anlamamışım gibi.

Şu hayatta yaptığım en güzel şey, en anlamlı adım, en güzel sonuç.

Canım Leo, sonsuza dek seni sevebilmek ve sana destek olabilmek en büyük dileğim. Seni seviyorum güzel insan, iyi ki bizi seçtin, bize geldin. Nice en mutlu yıllara!



PS-Gününde nasıl oldu da yazı yazamadım bende bilmiyorum, iş yoğunluğundan olsa gerek, evi silme, süpürme, yemek yapma gibisinden ahahahyt!

PS- Hala kutlanabiliyorken bugün 23 Nisan neşe doluyor insan!

10 yorum:

Noni dedi ki...

Ne güzel dile getirmişsin Tanyam, ne mutlu ona sizin gibi dünya tatlısı bir anne babası var, bir ömür boyu mutlu olun hep bir arada! Yakışıklı Leo mutlu yıllar sana! Kocaman öpücüklerimi yolluyorum kilometrelerce uzaklıklara!

Unknown dedi ki...

Yorum gerektirmeyecek harika bir anlatim olmus
Sadece sunu diyebilirim rabbim sizi hic degistirmesin ve size olumsuz seyleri dusunmenize firsat bile vermesin

Tanya's dedi ki...

Nonicim,

Bizde kocaman öpüyoruz, hem prensesini hem de prensini..ve elbette seni:)

Tanya's dedi ki...

Serdarcım,

İyilikte kötülükte insanlar için, aslolan sevgiyi bulduğunda kalbini iyilikle doldurup onu yaşamak.

Sevgiler kocaman

mihriban mutlu dedi ki...

Butun sevdikleriniz ve sevenlerinizle mutlu yillar leo

Adsız dedi ki...

siz süper bi ailesiniz
mutlu yıllar

sevgili dr mehmet öz'e benzemiş tanyacım:)

Adsız dedi ki...

siz süper bi ailesiniz
mutlu yıllar

sevgili dr mehmet öz'e benzemiş tanyacım:)

nymphea dedi ki...

Geç gördüm bu yazıyı ben de, ama yine de kutlamak istedim:) Bi de maşallah demek, çok tatlı bir ailesiniz ve Leo da çok şanslı, sizin gibi ailesi oldugu için:)

Adsız dedi ki...

merhaba Tanya sana info@leomio.com adresinden bir mail gondermistim. Bu adres hala aktifmi bilemedim.
sevgiler
Lara Perker

Tanya's dedi ki...

Lara,

Gec oldu ama mailim aktif olmakla beraber tanya@sarans.ca adresini kullaniyorum!!