Pazartesi, Ocak 13, 2014

Bir DIY insanı olarak Tanya

Kanada'ya yerleştiğimizden beri zamanın çok hızlı akmasından yana şikayetçi olmakla beraber, hayatta aklımagelmeyecek projelere imza attık sevgiliyle.

Do it yourself çalışma hayatımda benim için hiç birşey ifade etmeyen birşeydi. hep yoğundum ve kendimce çok önemli illerim vardı, toplantıdan toplantıya koşarken araya sıkıştırılan kısa öğlen yemekleri, kısa kahveler. memnundum elbette hayatımdan ama şimdi sevgi ile yapılan bu DIY projelerinin de hastası olduğumu itiraf edeyim.

Buradaki ilk DIY projemiz aşağıda..




Önce
















Arada














Sonra...

Yapımda ve yayında emeği geçen dostlarımız İçel ailesine sonsuz teşekkür..

14 yorum:

Unknown dedi ki...

Tek kelimeyle HARİKA....emeğinize sağlık:)))

Burçak Targaç dedi ki...

Muhteşem ;)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Tanya cidden harika olmuş:) Pİnterest ten bir kare gibi:) Bayıldım:)

OĞUZ ÇAKIR dedi ki...

Bayıldım, büyük emek gerçekten. Kimin aklına gelsiyse aklını seveyim:)

Colorful dedi ki...

Sahane olmus gercekten. Bir an eve soyle bir DIY gozuyle baktim, neleri degistirebilirm diye bu guzelligi gorunce :)

Rüzgar Kumsal Anne dedi ki...

Bayıldım bayıldım, elinize sağlık. O köşede saatlerimi geçirebilirdim:)

fatma artan dedi ki...

Şahane olmuş, boyut kazanmış, nasıl kocaman görünüyor yeni hali. Ekibin ellerine sağlık.

IŞIL dedi ki...

şahane bir iş çıkartmışsınız, ellerinize sağlık..tek kelimeyle 'bayıldım'

Benden Bizden dedi ki...

Süper olmuş, bayıldım :)

paNDuf dedi ki...

SÜPER OLMUŞ TANYA. GÜLE GÜLE KULLANIN..

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Çok güzel olmuş.Emeğinize sağlık...

NEFİSE dedi ki...

Sıcacık bir köşe olmuş emeğinize sağlık...yeni yaşamınızda çok mutlu olun sevgiler.

Emine dedi ki...

çoook güzel olmuş. bayıldımmm.. kimin aklına geldiyse çok yaşasın.

Adsız dedi ki...

Tanya selam

BAL 'dan berke öncül diye bir arkadaşım var .kendini yoga ve arınma işlerine adadı.Yazın da Hindistan'a gitmek niyetinde .Ona senden ve eşinden bahsettim.sana facebooktan arkadaşlık isteği göndermek istiyor
sizin hindistana ashramlara gittiğinizden bahsetmiştim.seninle fikir alışverişi yapabilir mi ? amerikada umiversite falan da bakmak istiyor

sevgiler
Sesil from old Bursa