Pazartesi, Aralık 02, 2013

Bir kedi sorunsalı

Beni bilenler bilir, ben köpekseverimdir. Aaa hayvanları ayırmak olur mu demeyin, olur, bal gibi de oluyor. Bizim küçük oğlan çıka çıka kedici çıktı , pek bozuldum, arada kedi alalım falan diyor da geçiştiriveriyorum, aman ne kedisi diye. Geçen haftasonu burada Humane Society var, kalktık oraya gittik, kediler köpekler, belli bir bağış karşılığı ve eğer siz uygunsanız hemen olmamak kaydıyla , ilerleyen günlerde sizi bir bilir kişiile görüştürüp veriyorlar.

Biz bir gittik baktık falan, aklım bir Boston terrierde ama havanın çok soğuk olması riskine popom yemiyor, onu günde iki saat sokaklarda gezdirmeyi, pek ses etmiyorum. Bizimkisi yapıştı kedilere, "anne üçünü alalım, bu hapisten kurtaralım" diye, bu arada oğlanı aktivist yetiştirmem kafama kabak olarak patladı, hapisten kurtarma girişimi olarak bana geri döndü. Bugün cumartesi dedik falan geçiştirdik. Pazar sabahı kedi diye uyandı. Babasıyla toplanıp gittiler, ben hiç katılmıyorum, kedici değilim çünkü. EVraklar dolmuş, ertesi gün bilirkişiye gidecekmişiz.

Ertesi gün oldu, giyinildi, süslenildi, gidildi, görüşüldü, kedi bir kedi çantasına kondu eve geldi.

Evet evde bizimle yaşayan bir Cookie'miz var artık, ben hala kedili yaşamdan çok emin olmamakla beraber, Cookie'ye bir şekilde alışmaya çalışıyorum.

Ve insan evlat hatrına ne hale geliyormuş diyorum. Annem büyük lokma yut, büyük konuşma derdi, işte tam olarak budur durum.
Cookie ve Leo yukarda!

21 yorum:

serrose dedi ki...

Leo adamımsın yaaa :)
Tanyasum Cookie hayırlı olsun
Umarım çoook seversin :D

Başak dedi ki...

Valla bur kopek sahibi olarak en iyisini yapmissiniz gerci ben halimden memnunum ustune bir de kedi almayida düşünmüyor değilim. Güle güle büyütün

Başak dedi ki...

Valla bur kopek sahibi olarak en iyisini yapmissiniz gerci ben halimden memnunum ustune bir de kedi almayida düşünmüyor değilim. Güle güle büyütün

Bana Sıkça Yaz dedi ki...

Köpek harikadır ama kedinin rahatlığına alışacak ve bağımsızlığına aşık olacaksınız bence :)

Birlikte güzel günler geçirirsiniz umarım.

Deniz dedi ki...

Çok şekerler :) Leo ve hakuna matata :)

oytunla hayat dedi ki...

hahahaaaa :))) aktivist kedisever Leo seni dize getirmiş :))) Yaşa sen Leooooo :))

heidi dedi ki...

Kedici biri olarak çok sevindim bu habere. Aferin Leo kuzusuna. Poza da ayrıca bayıldım.

Cookie ile bol öpüşmeli koklaşmalı günler.

Sevgiler.

mihriban mutlu dedi ki...

Bende kedicilerden biri olarak hayirli olsun diyorum. Umarim bizim oglan da buyur ve babasini ikna eder.

nugili hayat dedi ki...

Bende bir köpek severim, kediler bana hep tıslar çünkü ama eşim sevdiği için bir süre bahçede kedi beslemiştik sonra evden kaçtı yavrularla geri döndü. Pek sıcak değiller ama evde birebir farklı olabilir :)) güle güle büyütün yeni aile bireyiniz uyumlu olsun:))

Aner dedi ki...

Kopekci biri olarak 2 kediyede sahibim, cok iyi bir karar vermissiniz :) Hayirlisi olsun :)

Tanya's dedi ki...

Serrosum,

Kedici bir insan olarak adamın tabi..ikisini de Japonyaya göndereceğim haberin ola:)))

Tanya's dedi ki...

Başak,

Köpekle kedi bir arada çok yaşıyor burda, şahane olur bence:)

Tanya's dedi ki...

Write to me often,

Alışıyoruz birbirimize, bağımsız birisi kendisi:) Hoşuma gitmiyor değil hani!

Tanya's dedi ki...

Deniz,

Hakuna matata, neden düşünemedim ben? Cookie de neymiş?!

serrose dedi ki...

Her zaman bekleriz :) sorun yok bizim icin :D

serrose dedi ki...

Her zaman bekleriz :) sorun yok bizim icin :D

Tanya's dedi ki...

Oytunla Hayat,

Ahahah..büyük konuşma bence:)))) Pis dize geldim:)

Tanya's dedi ki...

Heidi,

Öpüşüp kokuşma kısmınaKedici olur muyum bilmem bu ilişki ısındıkça:)

Tanya's dedi ki...

Mihriban,

Işık hızıyla büyüyerek herkesi ikna ediyorlar..hazırlanın!

Tanya's dedi ki...

Nugili Hayat,

Bizimki tüm eziyetlere rağmen tıslamıyor, beki dediğin gibi evde daha mı başka ne? Leo cok mutlu hapisten kurtardığı için, onun minnettarlığı belki de..

Seviyoruz kendisini:)

Tanya's dedi ki...

Aner,

Bunun yanına bir de köpek yakışır diyorsun yani:))))