Çarşamba, Aralık 12, 2012

Bir şahane parti!

Dün gece eve giderken bir konteyner taşımasi ile alakalı olarak Can Dostum Kızıl Sonya'yı aradım, odur budur derken "dur bende sahil yolundayım bir kahveye uğrayayım" dedi. Eee ozaman hep birlikte yemek yiyelim dedik, yemek  taaam biterken Canlarım Hande ve Oyt geldi. "İşte bizim çocuklara uğramıştık bir uğrayalım dedik" dediler. Annem ve babam da bizde bu arada, bizde mutfakta oturduk şarap içiyoruz. Derken kapı tekrar çaldı,"alt komşumuz otopark değişimi için arabaları değiştirelim diyor" dedi sevgili.

Allah allah diyorum bende.Bayram değil seyran değil ne çok kapı caldı diyorum ayağımda çoraplarımla otururken.

Ben yay burcuyum, doğum günüm bu aralar ama daha da var. Üstelik tam doğumgünümde uzun bir ucak seyahati yapacaktıkta son dakikada vazgeçmiştik falan.

Bunları düşünürken kapı sürekli calıyor, annemin ayakkabılarını giydiğini gördüm bir ara, hayırdır diye düşünürken.

Ve o kapı gece yarısına dek hiç susmadı bir daha, ve umarım hiç bir zaman susmaz, hiç bir zaman evden kahkaha ve dostlar eksik olmaz.

Şu hayatta sevdiğim tüm dostlarım, birkaç eksikle benim doğumgünümü erkenden  kutlamaya bize gelmişler. Meğer bizim seyahat planı doğumgünü kutlamalarına engel teşkil ettiğinden böyle bir erken parti organizasyonu yaplımış, seyahat ertelenince de tarihi değiştirmemişler.

Uzun lafın kısası dünyanın en şanslı insanı benim heralde. Hem bu şahane insanlara sahip olduğum, hem de dünyanın en muhteşem adamı sevgilim olduğu için.



Daha değil belki ama" İyi ki doğdum!"
PS-  Alahtan kapı 4. kez çalındığında ayakkaplarımı giymeyi akıl ettim yoksa tüm gece coraplarımla sefil gibi gezecektim ortalarda.

14 yorum:

fatma artan dedi ki...

Çok şanslısın Tanyacım :)) Seni sevmeyen ölsün hahaaa :))))

Benden Bizden dedi ki...

Gerçekten harika bir fikir olmuş, pastaya da bayıldım!
Şimdiden nice mutlu senelere Tanyacım :)

Sardunya dedi ki...

Hayatında hiç sevgi eksik olmasın Tanyacığım... şimdiden nice güzel yaşlar dilerim meleğim ;)

Köklerden Uzağa dedi ki...

Iyi ki dogmussun guzellik :)

özge dedi ki...

iyi ki doğmuşsun dünyanın en içten,en tatlı en güzel kadını,seviyom seni

Ersin dedi ki...

biriciğim iyi ki doğdun iyi ki varsın
seni çok seviyorum

serpil dedi ki...

Çok güzel yeni yaşların, yılların olsun Tanya :)

minny dedi ki...

İyi ki doğmuşsun:)) asliveogullari

hayal-et dedi ki...

İyiki aşık olmuşsun o adama. Ne güzel düşünmüş toplamış tüm sevdiklerini. Mutlulukla dolu nice yaşlara. Allah sizi ayırmasın hiç birbirinizden.

Adsız dedi ki...

mutlu yıllar tanya.yay burcu insanının tüm özelliklerini taşıyorsun hayat dolu ve enerjik.hep böyle kal.....

Unknown dedi ki...

ah hep yazarım ya sen tanıdığım yüreği dışına yansımış en güzel kadınsın annesin eşsin arkadaşsın Tanyusum :) iyi ki doğmuşsun iyi ki varsın ne şanslıyım hayatımın bir yerinde varsın uzakta bile olsan mutlu yıllar doğum günün kutlu olsun :) öpüldün sevgiler.pastada tam sana yakışan olmuş :)

Çiğdemmm dedi ki...

Tanyaaa mutlu yaşlar :) İyilik, güzellik, aşk, para, istediğin her bir şey peşini bırakmasınnn :)

Pasta süper tam senlik !

Hamiş; Yay iyidir :) Test edilmiştir. Bir evde 14 yıldır yay kadını ve yay erkeği olaraktan çılgınca yaşıyoruzzzz :Pp

Özgür Turan dedi ki...

Ne güzel böyle dostlarla sevdiklerinle olmak. Hayatta başka ne var ki zaten. Pasta süpermiş. Öpüyorum canım.

Asortik Krep dedi ki...

Bizde erken kutlayalım o zaman ..Doğum günün kutlu olsun :))